اکانت اینستاگرام عمران خان، نخست‌وزیر سابق پاکستان هک شد و به حساب جعلی کریپتو ایلان ماسک مرتبط شد.

سال گذشته، اینستاگرام یک ویژگی چک امنیتی را برای حساب‌های اینستاگرام که در گذشته هک شده بودند، معرفی کرد. هدف این ویژگی ایجاد امنیت بیشتر حساب‌های کاربری است و کاربران را از طریق مراحل مورد نیاز برای حفظ امنیت حساب‌هایشان راهنمایی می‌کند.

نخست‌وزیر سابق پاکستان هنوز پاسخ رسمی نداده است. اعضای حزب و پیروان او توصیه می کنند که با هیچ پست بی خاصیت تعامل نکنید.

به‌عنوان بخشی از ویژگی بررسی امنیتی، کاربرانی که حساب‌هایشان در گذشته به خطر افتاده است، هنگام ورود به سیستم از آنها درخواست می‌شود تا یک بررسی امنیتی انجام دهند و مراحل مورد نیاز برای ایمن کردن حساب‌هایشان را طی کنند. پلت فرم رسانه های اجتماعی همچنین روش های دیگری را ارائه می دهد که از طریق آن کاربران می توانند حساب های خود را ایمن نگه دارند.

یکی از راه‌های توصیه شده برای ایمن کردن حساب، فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای است. اینستاگرام اشاره می‌کند که کاربران در برخی کشورها می‌توانند با استفاده از حساب‌های WhatsApp خود، اکانت اینستاگرام خود را ایمن کنند. کاربران همچنین می توانند احراز هویت دو مرحله ای را با استفاده از شماره تلفن خود یا از طریق برنامه های احراز هویت مانند Duo Mobile یا Google Authenticator فعال کنند. پلت فرم رسانه های اجتماعی احراز هویت دو مرحله ای خود را در صفحه پشتیبانی خود به تفصیل اعلام کرده است.


در ماه دسامبر، دفتر توییتر سفارت پاکستان در صربستان پیامی را مبنی بر عدم پرداخت حقوق به مقامات دولتی منتشر کرد.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Lenovo Legion Y700 Ultimate Edition with Snapdragon 870 SoC رونمایی شد: قیمت، مشخصات





منبع مقامات دولت پاکستان مدعی شدند که این حساب کاربری هک شده است.

اکانت رسمی عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان و رئیس حزب تحریک انصاف پاکستان (PTI) در اینستاگرام روز دوشنبه هک شد. این هکر یک توییت تبلیغاتی در مورد ارز دیجیتال از حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. پیوندی به حساب جعلی کریپتو ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا نیز به دسته وی متصل شده بود. عمران خان در حال حاضر بیش از 7.4 میلیون دنبال کننده دارد.