اکتیویژن می گوید فروش Call of Duty: Modern Warfare در عرض 10 روز پس از عرضه به بیش از 1 میلیارد دلار رسید.

این شرکت انتظار دارد که فروش تعدیل شده تمام سال خود حداقل به صورت تک رقمی رشد کند که این امر با عرضه بازی هایی از جمله Diablo IV تقویت می شود.

به گفته این شرکت، Modern Warfare II بالاترین فروش سه ماهه افتتاحیه را در تاریخ این فرنچایز داشته و از مرز 1 میلیارد دلار (تقریباً 8275 کرور روپیه) در 10 روز پس از عرضه در اواخر اکتبر عبور کرد.

نتایج خوش‌بینانه Activision به دنبال نمایش‌های ضعیف رقیب Electronics Arts و سازنده Xbox مایکروسافت است.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

مایک هیکی، تحلیلگر بنچمارک، ماه گذشته در یادداشتی نوشت که انتظار می‌رود این رقم در سال مالی 2023 به میزان 250 میلیون دلار (تقریباً 2070 کرور روپیه) به رزرو خالص شرکت آمریکایی ضربه بزند.

Call of Duty: Modern Warfare II، Warzone 2.0 و World of Warcraft: Dragonflight از دنیای خارق‌العاده Azeroth به این شرکت کمک کردند تا توجه جامعه بازی‌ها را به خود جلب کند.

مجموعه ای از راه اندازی در ماه های اکتبر و نوامبر، از جمله

پایان شراکت بلندمدت بلیزارد با دومین شرکت بزرگ بازی سازی چین NetEase، دسترسی گیمرها به بازی World of Warcraft در این کشور را تا زمانی که یک شراکت جایگزین تشکیل شود لغو می کند.

تصاحب 69 میلیارد دلاری Activision (تقریباً 5,70,100 کرور) توسط مایکروسافت توسط کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده به چالش کشیده شده و توسط مقامات اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار گرفته است. Activision گفت که این شرکت‌ها به تعامل با تنظیم‌کننده‌هایی که این معامله را بررسی می‌کنند، ادامه می‌دهند.

طبق داده های Refinitiv، فروش تعدیل شده در سه ماهه منتهی به 31 دسامبر به 3.57 میلیارد دلار (تقریبا 29540 کرور) رسید، در حالی که میانگین برآورد تحلیلگران 3.16 میلیارد دلار (تقریباً 26150 کرور) بود.

© تامسون رویترز 2023


سود خالص سه ماهه چهارم از 564 میلیون دلار (تقریبا 4666 کرور) یا 72 سنت به ازای هر سهم در سال گذشته به 403 میلیون دلار (تقریباً 3333 کرور) یا 51 سنت به ازای هر سهم کاهش یافت.

ناشر بازی های ویدیویی Activision Blizzard به لطف موفقیت آخرین بازی در فرنچایز Call of Duty، برآوردهای وال استریت را برای فروش تعدیل شده سه ماهه چهارم در روز دوشنبه شکست داد.

به گفته تحلیلگران، از آنجایی که تورم بودجه خانواده‌های آمریکایی را کاهش می‌دهد، انتظار می‌رود گیمرهای بیشتری به جای آزمایش عناوین جدیدتر استودیوهای دیگر و کمک به شرکت‌هایی مانند اکتیویژن، به فرنچایزهای بازی مورد علاقه خود پایبند باشند.