ایرفون سیمی OnePlus Nord در هند در تاریخ 27 آگوست با طراحی Bullets Sport Wireless Z-Like در هند عرضه می شود.

این شرکت اعلام کرده است که ایرفون سیمی وان پلاس نورد در تاریخ 27 آگوست در هند عرضه خواهد شد. به غیر از اعلام تاریخ عرضه، وان پلاس طراحی آن را نیز مورد بررسی قرار داده و همچنین ویژگی ها و مشخصات کلیدی ایرفون را بررسی کرده است. این هدفون سیمی سومین محصول صوتی از سری Nord پس از OnePlus Nord Buds CE و OnePlus Nord Buds خواهد بود. تا آنجا که به سایر گزینه های سیمی مربوط می شود، شرکت چینی هدفون OnePlus Type-C Bullets را در این کشور می فروشد.

این هدفون با محصولات سیمی برندهای دیگر مانند Realme و Xiaomi رقابت خواهد کرد. Realme در حال حاضر Realme Buds 2 Neo، Realme Buds، Realme Buds Classic و Realme Buds 2 را به فروش می‌رساند. از بین این چهار، Realme Buds 2 گران‌ترین با برچسب قیمت روپیه است. 599. شیائومی گوشی Mi Earphone (با میکروفون داخلی) و Mi Dual Driver In-Ear Earphones را با قیمت روپیه به فروش می رساند. 699 و روپیه به ترتیب 599.

وقتی نوبت به ویژگی‌ها می‌رسد، هدفون‌های OnePlus Nord Wired دارای هدفون‌های مغناطیسی هستند که عملکردی مشابه در OnePlus Bullets Wireless Z دارند. با برداشتن آن‌ها، صدا به‌طور خودکار پخش می‌شود و می‌توانید آن‌ها را برای توقف موقت صدا گیره دهید. آنها دارای یک کنترل از راه دور داخلی هستند که دارای دکمه هایی برای کنترل موسیقی، تماس ها و دستیار صوتی است. هدفون OnePlus Nord Wired به درایورهای دینامیک 9.2 میلی متری برای ارائه باس مجهز شده و دارای یک حفره صوتی 0.42 سی سی برای “صدای پررنگ تر” است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

بیش از 100 میلیون دلار NFT به سرقت رفته توسط هکرها بین ژوئیه 2021-2022: Elliptic





منبع

OnePlus در وب سایت خود و برنامه فروشگاه OnePlus اعلام کرد که هدفون OnePlus Nord Wired را در 27 آگوست در هند عرضه می کند. همچنین یک میکروسایت در آمازون وجود دارد که اطلاعاتی در مورد این هدفون ارائه می دهد. آنها شباهت زیادی به OnePlus Bullets Wireless Z دارند و دارای جک 3.5 میلی متری صدا هستند. OnePlus می‌گوید که طراحی هدفون‌های سیمی را پس از OnePlus Bullets Wireless Z با روکش مشکی کلاسیک و لهجه‌های قرمز طراحی کرده است.

قبل از راه‌اندازی، موکول شارما، مشاور اطلاعاتی تصویری را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد هدفون OnePlus Nord Wired با قیمت MRP در آمازون فهرست شده است. 1,299 و قیمت فروش Rs. 1000. هیچ اطلاعات رسمی در مورد قیمت این هدفون وجود ندارد.