ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر پاراگ آگراوال گفته است که سپرده گذاری ها را قبل از محاکمه آینده به تعویق می اندازد.

به تعویق افتادن ماسک توسط بلومبرگ، رویترز و وال استریت ژورنال گزارش شد که همگی این اطلاعات را به منابع ناشناس نسبت دادند.

در عوض، بازجویی از ماسک به تاریخ آینده موکول شد. به گفته شخصی که در جریان این موضوع قرار گرفته است، پاراگ آگراوال، مدیر عامل توییتر، که قرار بود روز دوشنبه با وکلای ماسک نیز روبرو شود، به همین ترتیب استعفای خود را به تعویق انداخت.

اخبار مربوط به تعویق ها به افزایش کوتاهی در سهام توییتر دامن زد که ظاهراً به امید حل و فصل این پرونده، با 5.4 درصد افزایش به 43.03 دلار (تقریباً 3500 روپیه) رسید. این شور و شوق بعداً در همان روز کاهش یافت. سهام توییتر روز دوشنبه با قیمت 41.58 دلار (تقریباً 3300 روپیه) بسته شد که هشت سنت بالاتر از باز شدنشان بود.

ناظران دادگاه گفتند که این گونه به تعویق انداختن ها قبل از جلسات اصلی پیش از محاکمه غیرعادی نیست. جلسه استماع چند درخواست مهم پیش از محاکمه برای سه شنبه برنامه ریزی شده است.

انتظار می رفت که هر دو مرد قبل از محاکمه در ماه اکتبر که مقصر شکست ظاهری پیشنهاد ماسک در توییتر است، به سؤالات مطرح شده توسط وکلای مخالف پاسخ دهند، بدون این که بگوییم چه کسی در نتیجه مبالغ هنگفتی به چه کسی بدهکار است. این محاکمه قرار است در 17 اکتبر در دادگاه سلطنتی دلاور آغاز شود، جایی که قرار است فقط پنج روز طول بکشد.

توییتر متعاقباً از ماسک شکایت کرد تا او را مجبور به تکمیل خرید کند.




منبع

ماسک، ثروتمندترین مرد جهان، در ماه آوریل موافقت کرد که توییتر را بخرد و آن را خصوصی کند، با پیشنهاد 54.20 دلار (تقریباً 4180 روپیه) هر سهم و متعهد شد که نظارت بر محتوای شرکت را کاهش دهد و حساب های جعلی را ریشه کن کند. در ماه ژوئیه، او تلاش کرد تا از معامله عقب نشینی کند و تعدادی از اتهامات را به توئیتر به عنوان توجیه اقدام خود مطرح کرد.

طبق گزارش‌های متعدد مطبوعاتی، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، روز دوشنبه پس از بازجویی توسط وکلای توییتر مهلت گرفت. قرار بود این میلیاردر در دادگاه پرمخاطره خود با توییتر در مورد اینکه آیا باید به توافق خود برای خرید این پلتفرم اجتماعی به مبلغ 44 میلیارد دلار (تقریباً 3,37,465 کرور) عمل کند یا خیر، اظهار نظر کند.