ایلان ماسک از تستر بتای خودران کامل تسلا می‌خواهد از شکایت درباره اشکالات خودداری کند.

کاربر دیگری پرسید ماسک برای عذرخواهی از کاربر، اما او نپذیرفت، بیان می کند که کاربر مستقیماً با او تماس گرفته بود و از او خواسته بود که در بتای “اوایل” که شامل هزار خودرو بود که اکثراً کارمندان تسلا بودند، قرار گیرد. ماسک گفت: «نسخه بتای اولیه به صراحت مشکلاتی دارد وگرنه به طور گسترده منتشر می‌شود، بنابراین انتقاد عمومی از چیزی که او خواسته است اشتباه است».

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، روز چهارشنبه از یکی از مالکان تسلا خواست که از ویژگی رانندگی کمکی که انتظار می‌رود سازنده خودروهای الکتریکی در آینده به عنوان یک سرویس پولی راه‌اندازی کند، شکایت نکند. مشتری ادعا کرده بود که ویژگی Full Self-Driving شرکت هنوز نیاز به مداخله دارد، در حالی که ماسک اظهار داشت که نسخه سیستم رانندگی کامل این شرکت که توسط مشتری استفاده می‌شود نسخه بتا اولیه است که آنها درخواست کرده بودند از آن قبل از تاریخ استفاده کنند. انتشار ویژگی

10.69 به دلایلی در نسخه محدود منتشر شده است. لطفاً درخواست نکنید که در نسخه‌های بتا اولیه قرار بگیرید و سپس شکایت کنید.

— ایلان ماسک (@elonmusk) 23 آگوست 2022

روز چهارشنبه، ماسک به توییت جیمز لاک، مالک تسلا، پاسخ داد که در آن مشکلات مربوط به بتای رانندگی کامل این شرکت را برجسته کرده بود. این کاربر در توییتر گفت: “متاسفانه باید بگویم که هنوز باید برای اصلاح #FSDBeta 10.69 در منطقه خود مداخله کنم. هنوز کار زیادی در پیش است.” ویژگی که در آزمایش بتا است.





منبع