ایلان ماسک به Gadgets 360: “چند به روز رسانی اصلی UI در ژانویه ارائه می شود”

پراناو هگد، کارمند Gadgets 360 به ماسک پاسخ داد و به فضای تلف شده توسط برچسب‌های متنی برای بازدیدها، لایک‌ها، بازتوییت‌ها و توییت‌های نقل قول در زیر هر توییت در رابط کاربری تلفن همراه سرویس اشاره کرد و پیشنهاد کرد که استفاده از آیکون‌ها در عوض ممکن است به همه آنها اجازه دهد در یک خط قرار بگیرند.

ایلان ماسک اخیراً به برخی از کاربران توییتر که او را تگ می‌کنند پاسخ داده است و مشهور است که در پلتفرمی که اکنون مالک آن است وارد مکالمات می‌شود. در گفتگوی اخیر در مورد بهبود رابط کاربری توییتر، ماسک به پیشنهاد یکی از کارکنان گجت 360 پاسخ داد و همچنین اظهار داشت که “چندین پیشرفت بزرگ رابط کاربری” در ژانویه در راه است. ماسک به‌عنوان مدیرعامل فعلی توییتر، تغییرات گسترده‌ای را در این سرویس ایجاد کرده و همچنین ترفندهای کوچکی را ارائه کرده است که به نظر می‌رسد برخی از آنها آزمایشی هستند. اخیراً، توییتر شروع به نمایش آمار بازدیدها و تعاملات برای هر توییت کرد تا نشان دهد در حالی که تعداد زیادی از افراد به طور فعال توییت ها را نظر نمی دهند یا دوست ندارند، آنها خوانده می شوند.

دو ردیف که دارای صفحه نمایش بسیار مهم است. شاید آیکون‌ها به‌جای RT، QT، لایک‌ها و نمایش‌ها بتوانند همه آن‌ها را در یک خط نگه دارند؟ pic.twitter.com/kWWrPcNtOA

— پراناو هگده (@PranavHegdeHere) 23 دسامبر 2022

مدیرعامل جدید سابق که قول داده است پس از یافتن جانشین مناسب از سمت خود کناره گیری کند، از زمان تصدی این سمت، تغییرات زیادی در عملکرد توییتر ایجاد کرده است، از جمله بازبینی کامل علامت های تأیید هویت آبی و طرح اشتراک آبی توییتر اصلاح شده. . او اعلام کرده است که قصد دارد به همه کاربران اجازه ویرایش توییت ها را بدهد و در حال کار بر روی افزایش محدودیت 280 کاراکتر به 4000 کاراکتر است که اساساً روش استفاده از توییتر را تغییر می دهد.





منبع

بعد از ظهر جمعه، ماسک یک نظرسنجی توییتر انجام داد و از کاربران پرسید که آیا تعداد بازدیدها باید در سمت چپ یا راست رابط کاربری توییت نشان داده شود. آمار جدید در حال حاضر در سمت چپ نمایش داده می شود و نسبت به نشانگرهای Reply، Retweet و Like برتری دارد. در پایان دوره نظرسنجی، 54.3 درصد از کاربران به انتقال آن به سمت راست رأی داده بودند، در حالی که به نظر می رسید 45.7 درصد از وضعیت فعلی راضی هستند. این نظرسنجی باعث ایجاد چندین موضوع بحث در مورد دیگر ترفندهای رابط کاربری شد که توییتر ممکن است بخواهد در نظر بگیرد.

ماسک پاسخ مثبت داد و نشان داد که توییتر یا قبلاً به این موضوع فکر کرده است یا به دنبال پیشنهاد او این تغییر را اعمال خواهد کرد. سایر کاربرانی که در این تاپیک به صدا درآمدند، پیشنهادهای بیشتری در مورد استفاده از فضای صفحه نمایش دادند، در حالی که دیگران به اشکالات رابط کاربری اشاره کردند و دیگران در مورد عادت ماسک به برگزاری نظرسنجی و ایجاد تغییرات تکانشی جوک کردند.