ایلان ماسک تابلوی نئونی پرنده توییتر را به قیمت 35000 دلار به حراج گذاشت، مبلمان اداری، یادگاری های توییتر را به فروش رساند.

توییتر که دیگر بخش روابط رسانه ای ندارد، بلافاصله به پیامی برای اظهار نظر در چهارشنبه پاسخ نداد.

ماسک در ماه دسامبر در تماسی با فضای مجازی توییتر از اقدامات شدید خود برای کاهش هزینه ها دفاع کرد.

وقتی ایلان ماسک می‌خواهد به نکته‌ای اشاره کند، می‌تواند کاملاً صریح باشد. در روزی که او پاییز گذشته مدیریت توییتر را به دست گرفت، با یک سینک به دفتر مرکزی شرکت سانفرانسیسکو رفت. او در توییتی نوشت: «اجازه دهید آن غرق شود». آن را دریافت کنید؟

حتی وقتی همه چیز جمع شود، بعید است که پول جمع‌آوری شده از حراجی که روز چهارشنبه بسته می‌شود، در تعهدات مالی توییتر خدشه‌ای ایجاد کند.

ماسک در 21 دسامبر گفت: “این شرکت اساساً مانند این است که شما در هواپیمایی هستید که با سرعت زیاد به سمت زمین می رود و موتورها آتش می گیرند و کنترل ها کار نمی کنند.”


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

با این حراج، پیام ماسک دو جنبه دارد: توجه را به افراط و تفریط در دولت قبلی توییتر جلب کنید و در عین حال نشان دهید که کاهش هزینه – به هر قیمتی – اولویت اصلی است.

ماسک توییتر را به مبلغ 44 میلیارد دلار (تقریباً 358000 روپیه) در ماه اکتبر خریداری کرد و این شرکت با پرداخت سود سالانه حدود 1 میلیارد دلار (تقریباً 8100 کرور روپیه) در انتظار پرداخت سود است. بیشتر ثروت ماسک به مالکیت او بر سهام تسلا وابسته است که از اواخر اکتبر که او مالکیت توییتر را به دست گرفت، بیش از 40 درصد از ارزش خود را از دست داده است. او از آوریل، زمانی که شروع به ایجاد موقعیت در توییتر کرد، نزدیک به 23 میلیارد دلار (تقریبا 1,87,100 کرور) از سهام شرکت خودروهای الکتریکی را برای تامین مالی خرید فروخت. طبق گزارش فوربس، او حتی رتبه اول ثروتمندترین فرد جهان را از دست داده است.

یک پرنده توییتر نئونی به قیمت 35000 دلار (تقریباً 2848000 روپیه)، کسی هست؟ میکسر آشپزخانه صنعتی دست دوم با قیمت مناسب چطور؟ یه بار رفتن….

پس از کاهش نیروی کار شرکت، عقب افتادن از اجاره و تعهدات قراردادی، توییتر تحت مدیریت میلیاردر جیوه‌ای، اکنون یادگاری‌ها، مبلمان اداری فانتزی و تجهیزات آشپزخانه حرفه‌ای را از دفاتر خود در سانفرانسیسکو به حراج می‌گذارد، جایی که بخش‌های بزرگ اکنون خالی هستند و وعده‌های غذایی رایگان به یادگار مانده است. از گذشته

اقلامی که بالاترین قیمت را دارند، علاوه بر پرنده نئونی، شامل یک مجسمه پرنده ساده توییتری به قیمت بیش از 30000 دلار (تقریباً 2,441,100 روپیه) و مجسمه ای از نماد “@” در گلدان است. در این میان تجهیزات حرفه ای آشپزخانه ده ها هزار دلار قیمت دارد. اینها شامل یک دستگاه آبگیری تجاری، یک سرخ کن و یک دستگاه اسپرسوساز نیمه اتوماتیک La Marzocco Strada است که حدود 25000 دلار (تقریباً 2,034,300 روپیه) به فروش می رسد (بالاترین پیشنهاد تا صبح چهارشنبه 12,000 دلار (تقریباً 976,400 روپیه) بود).