ایلان ماسک تیم اخلاقی هوش مصنوعی توییتر را اخراج کرد، کارمندان اخراج شده اخراج را از طریق توییت تایید کردند

تصور کنید که احساس آرامش می کنید که شما کسی هستید که در گیرنده تنوس اسنپ هستید 🫰

– رامن چاودری (@ruchowdh) 4 نوامبر 2022

منابع گفتند که اخراج ها در میان تیم های مهندسی، فروش و بازاریابی و ارتباطات است. همچنین گفته شده است که کل بخش بازاریابی و ارتباطات در هند برکنار شده است.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

یکی دیگر از کارمندان تیم هوش مصنوعی اخلاقی، مدیر مهندس ارشد سابق در META توییتر، جوآن دیچمن، با انتشار توییتی از اعضای گروه خود به خاطر “پر از صداقت” تشکر کرد.

🫡 بله، تیم رفته است. تیمی که در حال تحقیق و فشار برای شفافیت الگوریتمی و انتخاب الگوریتمی بود. تیمی که در حال مطالعه تقویت الگوریتمی بود. تیمی که ابزار و روش‌شناسی اخلاقی هوش مصنوعی را اختراع و ساخت. همه اینها رفته است.

– جوآن دیچمن (@JoanDeitchman) 4 نوامبر 2022

این تنها تیمی نیست که توسط مدیرعامل جدید توییتر تحت تغییرات مدیریتی اخیر اخراج شده است. در هند، توییتر اکثریت بیش از 200 کارمند خود را به عنوان بخشی از اخراج های دسته جمعی در سراسر جهان اخراج کرده است.

رامن چاودری در پستی که اخبار مربوط به اخراج‌های اخیر را تأیید می‌کرد، درباره احساس آرامش صحبت کرد که شما کسی هستید که عکس‌های تانوس را دریافت می‌کنید.