ایلان ماسک در شریک عمومی آندرسن هوروویتز، سریرام کریشنان، پیش از برنامه‌هایی برای اصلاح توییتر

20 دلار در ماه برای نگه داشتن چک آبی من؟ لعنت به این، آنها باید به من پول بدهند. اگر این کار برقرار شود، من مانند انرون رفته ام.

– استیون کینگ (@StephenKing) 31 اکتبر 2022

پروفایل او گفته است که پیش از این، محصولات مختلف تبلیغات موبایلی را برای اسنپ و فیس بوک ایجاد کرده و بر آن نظارت داشته است، از جمله تجارت تبلیغات پاسخ مستقیم اسنپ و شبکه مخاطبان فیس بوک، یکی از بزرگترین شبکه ها در تبلیغات نمایشی.

ماسک گفته است روند به دست آوردن یک “تیک آبی” معتبر تجدید نظر خواهد شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت می‌تواند شروع به دریافت 20 دلار (تقریبا 1650 روپیه) در ماه کند تا تأیید شود.

اما وی در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که درباره این گزارش سوال کرده بود، گفت: این دروغ است. بی‌بی‌سی می‌گوید این تصاحب باعث ایجاد بحث‌هایی در میان کاربران توییتر در مورد اینکه این پلتفرم تحت مالکیت ماسک چگونه خواهد بود، ایجاد کرده است.

سریرام کریشنان، یک مدیر فناوری هندی-آمریکایی، در حال «کمک» به مالک جدید توییتر، ایلان ماسک، در حال بازسازی این غول رسانه اجتماعی پس از خرید آن توسط این کارآفرین میلیاردر است.

کریشنان یک شریک عمومی در شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر سیلیکون ولی آندرسن هوروویتز (a16z) است.

کریشنان کار خود را در مایکروسافت آغاز کرد و در آنجا پروژه های متعددی را در رابطه با Windows Azure لمس کرد.

نویسنده “برنامه نویسی ویندوز لاجوردی” منتشر شده توسط اوریلی، او همچنین با همسرش آرتی رامورتی “The Good Time Show” را در Clubhouse میزبانی می کند، یک برنامه شبانه که از طریق آن با مبتکران در زمینه فناوری و فرهنگ مصاحبه می کنند.

بسیاری از برجسته‌ترین کاربران تایید شده توییتر گفتند در صورت تلاش برای اجرای این طرح، آن را ترک خواهند کرد.

قبل از پیوستن به a16z، کریشنان متولد چنای، نقش‌های ارشد متعددی در محصولات داشت و اخیراً، او «تیم‌های اصلی مصرف‌کننده در توییتر را رهبری می‌کرد که در آنجا مسئولیت محصولاتی از جمله جدول زمانی خانگی، تجربه کاربر جدید، جستجو، کشف و رشد مخاطب را بر عهده داشت». پروفایلش گفت

در حالی که هیچ تایید رسمی از این طرح وجود ندارد، روز دوشنبه ماسک ظاهراً در توئیتی جدید این حدس و گمان را تایید کرد و گفت: “نه، همه برنامه های شیطانی ما فاش شده اند!” ماسک در اقدامی جداگانه گزارش نیویورک تایمز مبنی بر اینکه قصد دارد کارمندان توییتر را قبل از شروع ماه آینده اخراج کند تا مجبور به پرداخت پول نشود را رد کرده است.

طبق گزارش‌ها، ماسک قصد دارد در سیاست‌های تعدیل محتوا و ممنوعیت‌های دائمی این شرکت برای کاربرانی که قبلاً سیاست‌های این پلتفرم را نقض کرده‌اند، از جمله دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، تجدید نظر کند، اگرچه او در آخر هفته گفت که هنوز هیچ تصمیم مهمی اتخاذ نشده است. همچنین گزارش شده است که او در حال برنامه ریزی برای اخراج های بزرگ در شرکت است.

اکنون که این کلمه به پایان رسیده است: من به طور موقت با برخی افراد بزرگ دیگر به @elonmusk با توییتر کمک می کنم. من (و a16z) معتقدیم که این شرکت بسیار مهمی است و می‌تواند تأثیر زیادی بر جهان داشته باشد و ایلان فردی است که آن را محقق می‌کند.»

برخی ابراز نگرانی کرده‌اند که سیاست‌های ملایم‌تر آزادی بیان به این معنی است که افرادی که به دلیل سخنان نفرت‌انگیز یا اطلاعات نادرست ممنوع شده‌اند، ممکن است به پلتفرم بازگردند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

او فارغ التحصیل کالج مهندسی SRM، دانشگاه آنا است که در آنجا مدرک کارشناسی خود را در فناوری اطلاعات (B.Tech) در فناوری اطلاعات گذرانده است.

در این گزارش با استناد به افراد مطلع از وضعیت آمده است که از برخی مدیران خواسته شده است که «فهرستی از کارکنان را تهیه کنند تا برکنار شوند». این روزنامه می‌گوید که اخراج‌ها قبل از 1 نوامبر، زمانی که کارگران قرار بود کمک‌های سهام شرکت را به‌عنوان بخش عمده‌ای از معاملات دستمزد خود دریافت کنند، انجام می‌شود.

کریشنان افزود که او “هنوز در کار روزانه من” در @a16zcrypto است. “اگر شما یک موسس رمزنگاری هستید، می دانید چگونه من را پیدا کنید!” بر اساس مشخصات وی در وب سایت Andreessen Horowitz، کریشنان در استارت آپ های مصرف کننده در مراحل اولیه سرمایه گذاری می کند و در هیئت مدیره شرکت های Bitski، Hopin و Polywork خدمت می کند.

نیویورک تایمز گزارش داد که ماسک دستور کاهش مشاغل عمده در سراسر نیروی کار توییتر را داده است.

هفته گذشته، ماسک خرید 44 میلیارد دلاری (تقریبا 3,63,090 کرور روپیه) توییتر را تکمیل کرد و پاراگ آگراوال، مدیر اجرایی حقوقی ویجایا گاد، مدیر ارشد مالی ند سگال و مشاور عمومی شان ادجت را برکنار کرد.

استفان کینگ، نویسنده آمریکایی، در توییتی نوشت: “20 دلار (تقریبا 1650 روپیه) در ماه برای نگه داشتن چک آبی من؟ این، آنها باید به من پول بدهند. اگر این کار برقرار شود، من مانند انرون رفته ام.” ساعاتی بعد، ماسک به کینگ پاسخ داد: “ما باید صورتحساب ها را به نحوی پرداخت کنیم! توییتر نمی تواند کاملاً به تبلیغ کنندگان متکی باشد. 8 دلار چطور؟” تیک آبی در حال حاضر رایگان است و روشی برای نشان دادن یک حساب کاربری معتبر است.