ایلان ماسک فعالیت‌های ربات رمزنگاری را با یک توییت کاهش می‌دهد، مؤسس DOGE تأیید می‌کند


ایلان ماسک، که اوایل سال جاری توییتر را خریداری کرد، در مورد هدف خود برای خلاص شدن از شر رمزارزها از پلتفرم میکرو وبلاگ نویسی بسیار پر سر و صدا بوده است. ماسک در آخر هفته، هشداری را در توییتر منتشر کرد که هدفش ربات‌هایی بود که در اپلیکیشن شبکه‌های اجتماعی ازدحام می‌کردند. بلافاصله پس از آن، اعضای صنعت از جمله بیلی مارکوس، بنیانگذار Dogecoin، تأیید کردند که فعالیت‌های ربات در توییتر به دنبال هشدار ماسک کاهش یافته است. ماسک می‌خواهد ربات‌ها را از توییتر حذف کند، جایی که تعدادی از تهدیدات کلاهبرداری مشکوک و بالقوه خطرناک میلیون‌ها نفر را در معرض خطرات مالی قرار می‌دهند.

ماسک ادعا کرده است که گروهی از افراد ربات‌ها و حساب‌های ترول را در توییتر راه‌اندازی می‌کنند و آدرس IP شناسایی شده آنها به زودی توسط تیم توییتر بررسی خواهد شد.

مارکوس از Dogecoin، همراه با تحلیلگر بیت کوین که در توییتر با نام PlanB شناخته می شود، آزمایش هایی را انجام دادند تا بررسی کنند که آیا ارتش ربات ها پس از هشدار ماسک فعالیت های خود را کاهش می دهند یا خیر.

آنها همچنین به مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس به دلیل پیشرفت در برنامه های ضد ربات خود تبریک گفتند.

در ماه مه، شرکت اطلاعات رمزنگاری LunarCrush ادعا کرد که حجم هرزنامه ها در توییتر در سه سال گذشته 1374 درصد افزایش یافته است.

در ماه آگوست، یک تحلیلگر امنیت سایبری با نام “Serpent” به دنبال کنندگانش توییت کرد که جامعه رمزنگاری در توییتر بسیار ناامن است.

به گفته Serpent، بازیگران بد وانمود می‌کنند که به قربانیان کلاهبرداری‌های فیشینگ کمک می‌کنند و بعداً از تکنیک «کلاهبرداری بازیابی رمزارز» برای فریب دادن بیشتر آنها استفاده می‌کنند. کلاهبرداران ادعا می کنند که توسعه دهندگان بلاک چین هستند و قبل از اینکه هزینه ای دریافت کنند و فرار کنند، برای استقرار یک قرارداد هوشمند برای بازیابی وجوه دزدیده شده، درخواست پرداخت هزینه می کنند.

تحت این شرایط، ماسک متعهد شده است که حساب‌های ربات را به محض شناسایی حذف کند.

این مولتی میلیاردر خاطرنشان کرد: «توئیتر همچنین برای محاکمه کلاهبرداران در هر نقطه از زمین حرکت خواهد کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

MoS IT می گوید دولت ها و انجمن های اینترنتی در تنظیم مقررات شرکت های بزرگ فناوری عقب مانده اند

ویدیوی برگزیده روز

مصاحبه اختصاصی با الکس کاتوزیان، شرکت Qualcomm Technologies





منبع