ایلان ماسک می‌گوید توییتر آبی با علامت‌های طلایی، خاکستری، آبی برای راه‌اندازی مجدد در ۲ دسامبر

با عرض پوزش برای تاخیر، ما به طور آزمایشی تایید شده را در جمعه هفته آینده راه اندازی می کنیم.

چک طلایی برای شرکت‌ها، چک خاکستری برای دولتی، آبی برای افراد (مشهور یا غیرمشهور) و همه حساب‌های تایید شده قبل از فعال شدن چک به صورت دستی احراز هویت می‌شوند.

ماسک به یکی از کاربران در توییتر پاسخ داد و بابت تاخیر در راه اندازی مجدد این سرویس عذرخواهی کرد و اظهار داشت که این شرکت “به طور آزمایشی” سرویس تأیید خود را در 2 دسامبر راه اندازی می کند. طبق گفته توییتر از علامت های چک رنگ های مختلف برای تمایز بین سه نوع حساب استفاده می کند. مالک جدید پلتفرم

او قبلاً توییت کرده بود که با انتشار جدید، تغییر نام تأیید شده یک نفر باعث از دست رفتن چک آبی می شود تا زمانی که نام آنها توسط توییتر تأیید شود تا شرایط خدمات پلت فرم را رعایت کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

اوایل این هفته، ماسک اظهار داشت که شرکت رسانه‌های اجتماعی راه‌اندازی مجدد سرویس اشتراک چک آبی خود را متوقف می‌کند، تاخیری در جدول زمانی اولیه آزمایشی او برای بازگرداندن این سرویس به پلتفرم تا 29 نوامبر. ماسک در توییتی اعلام کرد که اعتماد به نفس بالایی برای جلوگیری از جعل هویت وجود دارد.

علامت چک آبی مورد علاقه قبلاً برای حساب های تأیید شده سیاستمداران، شخصیت های مشهور، روزنامه نگاران و سایر شخصیت های عمومی رزرو شده بود.

ماسک در این توییت گفت: “چک طلایی برای شرکت‌ها، چک خاکستری برای دولت، آبی برای افراد (مشهور یا غیرمشهور) و تمام حساب‌های تایید شده قبل از فعال شدن چک به صورت دستی احراز هویت می‌شوند. دردناک، اما ضروری است.”

ماسک سرویس اشتراک چک آبی 8 دلاری (تقریباً 650 روپیه) توییتر را متوقف کرده بود، زیرا حساب‌های جعلی رشد کردند و گفته بود که سرویس اشتراک چک آبی توییتر در تاریخ دیگری راه‌اندازی خواهد شد.

او در آن زمان گفت: «احتمالاً از بررسی رنگ‌های متفاوت برای سازمان‌ها نسبت به افراد استفاده خواهد کرد.

اما یک گزینه اشتراک که برای هر کسی که آماده پرداخت است باز بود، اوایل این ماه برای کمک به رشد درآمد توییتر در حالی که ماسک برای حفظ تبلیغ‌کنندگان مبارزه می‌کند، عرضه شد.