ایلان ماسک می‌گوید توییتر معاونش را به دلیل نگرانی در مورد نقش در سرکوب اطلاعات اخراج کرد.

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر گفته است که جیمز بیکر، معاون مشاور عمومی وب سایت میکروبلاگینگ را به دلیل نگرانی در مورد نقش وی در سرکوب اطلاعات تحت مدیریت قبلی، اخراج کرده است.

بایدن ها به دلیل سوء رفتار ادعایی آنها در معاملات تجاری خارجی هانتر بایدن، که پس از انتشار این ایمیل ها مورد توجه عموم قرار گرفت، با بررسی و انتقاد جمهوری خواهان و دیگران مواجه شده اند.

گزارش شده است که هانتر بایدن لپ تاپ خود را در تعمیرگاه ایزاک در سال 2019 رها کرد، در حالی که پدرش جو بایدن برای ریاست جمهوری آمریکا نامزد می شد. محتویات لپ تاپ بعداً به اطلاع عموم رسید. ایمیل‌هایی که رسانه‌های غربی از این لپ‌تاپ دریافت کردند، ادعاهای روسیه مبنی بر کمک پسر رئیس‌جمهور آمریکا به تحقیقات در مورد سلاح‌های زیستی در اوکراین را ثابت کرد.

“با استفاده از توییتر در — بسیار خوب. بنابراین، نگاه کنید، ما این را به عنوان یک — جالب یا تصادفی، اگر اجازه داشته باشم، می بینیم که او به طور تصادفی انجام می دهد — توییتر به طور تصادفی این حواس پرتی را که یک — کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری گفت که پر از اخبار قدیمی است، اگر به آن فکر کنید.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

با توجه به نگرانی‌ها درباره نقش احتمالی بیکر در سرکوب اطلاعات مهم برای گفتگوی عمومی، او امروز از توییتر خارج شد.

— ایلان ماسک (@elonmusk) 6 دسامبر 2022

اسناد منتشر شده توسط طیبی به نقل از بیکر در یکی از ایمیل‌ها آمده است: «من از این نتیجه‌گیری حمایت می‌کنم که برای ارزیابی اینکه آیا مواد هک شده‌اند یا خیر، به حقایق بیشتری نیاز داریم». با این حال، در این مرحله، منطقی است که فرض کنیم آنها ممکن است بوده باشند و احتیاط لازم است.»

هفته گذشته مت طیبی روزنامه نگار با همکاری ماسک «فایل های توییتر» را منتشر کرد.

ماسک روز سه‌شنبه در توییتر نوشت: «با توجه به نگرانی‌ها درباره نقش احتمالی (جیمز) بیکر در سرکوب اطلاعات مهم برای گفتگوی عمومی، او امروز از توییتر خارج شد.