ایلان ماسک می‌گوید که راه‌اندازی مجدد توییتر به حالت تعلیق درآمده است، و می‌خواهد «اطمینان بالایی برای توقف جعل هویت» داشته باشد.

مالک جدید توییتر، ایلان ماسک، روز دوشنبه گفت که این شرکت رسانه‌های اجتماعی راه‌اندازی مجدد سرویس اشتراک چک آبی خود را به تعویق می‌اندازد، یک تاخیر از جدول زمانی اولیه آزمایشی او برای بازگرداندن این سرویس به پلتفرم. ماسک در توییتی گفت: «راه اندازی مجدد Blue Verified را تا زمانی که اطمینان زیادی برای توقف جعل هویت وجود نداشته باشد، متوقف می کنیم.

تبلیغ‌کنندگان در توییتر، از جمله شرکت‌های بزرگی مانند جنرال موتورز، موندلز اینترنشنال، و فولکس واگن AG، تبلیغات خود را در این پلتفرم متوقف کرده‌اند، زیرا با رئیس جدید دست و پنجه نرم می‌کنند.

اما یک گزینه اشتراک که برای هر کسی که آماده پرداخت است باز بود، اوایل این ماه برای کمک به رشد درآمد توییتر در حالی که ماسک برای حفظ تبلیغ‌کنندگان مبارزه می‌کند، عرضه شد.

ماسک همچنین در توییتی نوشت که توییتر در هفته گذشته 1.6 میلیون کاربر اضافه کرده است که “یکی دیگر از بالاترین رکوردها”.

توییتر سرویس اشتراک چک آبی 8 دلاری خود را که اخیراً اعلام شده بود، متوقف کرده بود، زیرا حساب‌های جعلی رشد کرده و گفته بود که سرویس اشتراک چک آبی توییتر از 29 نوامبر مجدداً راه‌اندازی می‌شود.

هفته گذشته، ماسک توییت کرد که با انتشار جدید، تغییر نام تایید شده افراد باعث از دست رفتن چک آبی می شود تا زمانی که نام آنها توسط توییتر تایید شود تا شرایط خدمات پلتفرم را رعایت کند.

راه اندازی مجدد Blue Verified را تا زمانی که اطمینان زیادی برای توقف جعل هویت وجود نداشته باشد متوقف کنید.

علامت چک آبی مورد علاقه قبلاً برای حساب های تأیید شده سیاستمداران، شخصیت های مشهور، روزنامه نگاران و سایر شخصیت های عمومی رزرو شده بود.

احتمالاً برای سازمان‌ها نسبت به افراد مختلف از بررسی رنگ‌های متفاوت استفاده می‌کند.»

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

همچنین تخمین زده می‌شود که صدها کارمند توییتر هفته گذشته پس از ضرب‌الاجل پنج‌شنبه‌ای که ماسک برای «ساعت‌های طولانی با شدت بالا» ثبت‌نام می‌کنند، کار را ترک کرده‌اند.