ایلان ماسک می گوید توییتر از هفته آینده برای حساب های تعلیق شده عفو عمومی اعطا خواهد کرد.

او در ماه اکتبر توییت کرد که توییتر شورای تعدیل محتوا را «با دیدگاه‌های بسیار متنوع» تشکیل خواهد داد. ماسک گفت که هیچ تصمیم مهمی برای محتوای یا بازگرداندن حساب قبل از تشکیل شورا اتفاق نخواهد افتاد.

ماسک که ماه گذشته توییتر را تصاحب کرد، روز پنجشنبه در توییتی نوشت: «مردم صحبت کرده‌اند». عفو از هفته آینده آغاز می شود.

این استعفاها توسط کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده مورد بررسی قرار گرفت، که وظیفه آن شامل حمایت از مصرف کنندگان است و گفت که توئیتر را با “نگرانی عمیق” تماشا می کند.

ایلان ماسک روز پنجشنبه گفت که توییتر از هفته آینده پس از برگزاری یک نظرسنجی در مورد اینکه آیا این کار را برای کاربرانی که قانون را زیر پا نگذاشته اند یا درگیر هرزنامه های فاحشی نیستند، «عفو عمومی» برای حساب های تعلیق شده ارائه خواهد کرد. در نظرسنجی که ماسک در روز چهارشنبه در توییتر منتشر کرد، 72.4 درصد از بیش از 3.16 میلیون کاربر شرکت کننده به بازگرداندن افرادی که توسط پلت فرم رسانه های اجتماعی تعلیق شده بودند رای دادند.

هفته گذشته، ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، برخی از حساب های کاربری که قبلاً تعلیق شده بودند، از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، وب سایت طنز بابیلون بی و کمدین کتی گریفین را بازگرداند.

روز پنجشنبه، ماسک توییت کرد که کاربران توییتر ممکن است متوجه پیشرفت‌های کوچک و گاهی بزرگ در سرعت پلتفرم شوند که در کشورهای دور از ایالات متحده قابل توجه است.

تغییر و هرج و مرج اولین هفته های میلیاردر به عنوان مالک توییتر را رقم زده است. او مدیران ارشد از جمله پاراگ آگاروال، رئیس اجرایی سابق را برکنار کرده است و اعلام شد که مقامات ارشد مسئول امنیت و حریم خصوصی استعفا داده اند.

هفته گذشته، دونالد ترامپ گفت که علاقه ای به بازگشت به توییتر ندارد، حتی در حالی که اکثریت اندک به بازگرداندن رئیس جمهور سابق ایالات متحده، که به دلیل تحریک خشونت از سرویس رسانه های اجتماعی منع شده بود، در یک نظرسنجی که توسط مالک جدید الون ترتیب داده شده بود، رأی مثبت دادند. مشک.

در اوایل این هفته، رویترز گزارش داد که ائتلافی از فعالان حقوق مدنی از تبلیغ‌کنندگان توییتر خواسته‌اند تا پس از لغو ممنوعیت توئیت‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، الون ماسک، از پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، بیانیه‌هایی درباره لغو تبلیغات خود منتشر کنند.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع