ایلان ماسک می گوید توییتر جعل هویت کاربران را بدون هشدار تقلید به حالت تعلیق در می آورد

با این حال، تصمیم ماسک برای اجرای حق تیک آبی برای خیلی ها خوب نبود. حتی برخی از آگهی دهندگان پای خود را از سایت عقب کشیدند. اشتراک آبی توییتر تقریباً یک سال پیش به‌عنوان راهی برای مشاهده مقالات بدون آگهی از برخی ناشران و ایجاد تغییرات دیگری در برنامه، مانند نماد صفحه اصلی با رنگ‌های متفاوت، به طور گسترده راه‌اندازی شد.

ماسک در توییتر خود نوشت: «در مورد کاهش نیروی توییتر، متأسفانه، زمانی که شرکت بیش از 4 میلیون دلار در روز ضرر می‌کند، چاره‌ای وجود ندارد.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

او در توییتی نوشت: “سیستم اربابان و دهقانان فعلی توییتر برای اینکه چه کسی چک مارک آبی دارد یا ندارد، مزخرف است. قدرت برای مردم! آبی برای 8 دلار در ماه.”

ماسک در توییتر خود نوشت: «در آینده، هر توییتری که به جعل هویت بدون مشخص کردن «مضحک» بپردازد، برای همیشه تعلیق خواهد شد.

وی همچنین گفت که هرگونه تغییر نام در حال حاضر باعث از بین رفتن موقت چک مارک های تأیید شده می شود.

ماسک به غیر از «هزینه تیک آبی» در توییتر نیز به دلیل اخراج کارمندان مورد نفرت زیادی قرار گرفته است.

پیش از این، توییتر برنامه iOS خود را برای کاربران آیفون اپل به روز کرد، از جمله اشتراک آبی جدید 7.99 دلاری (تقریباً 660 روپیه) در هر ماه.

ایلان ماسک روز یکشنبه از طریق مجموعه‌ای از توییت‌ها اعلام کرد که هر دسته توییتری که در «جعل هویت» یافت شود بدون اینکه به وضوح مشخص کند درگیر «مضحک» هستند، برای همیشه به حالت تعلیق در خواهند آمد.

مدیر عامل جدید توییتر همچنین گفت که برخلاف قبل، اکنون هیچ هشداری داده نخواهد شد زیرا تأیید گسترده در حال انجام است.

وی همچنین در توییتی نوشت: «هر گونه تغییر نام باعث از بین رفتن موقت علامت تأیید شده می شود.

ماسک در دفاع از تصمیم خود مبنی بر اخراج کارمندان گفت که این امر ضروری است زیرا توییتر روزانه بیش از 4 میلیون دلار (تقریبا 30 کرور) ضرر می کند.

او در توییتی نوشت: “قبلاً قبل از تعلیق اخطاری صادر می‌کردیم، اما اکنون که راستی‌آزمایی گسترده را انجام می‌دهیم، هیچ هشداری وجود نخواهد داشت. این به وضوح به عنوان شرط ثبت‌نام در توییتر آبی مشخص می‌شود.”

Twitter Blue با تأیید در حال حاضر در iOS در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، نیوزیلند و بریتانیا در دسترس است.

روز سه‌شنبه، ماسک این گزارش‌ها را تایید کرد و اعلام کرد که شرکت 8 دلار (تقریبا 660 روپیه) در ماه برای سرویس اشتراک توییتر با اولویت در پاسخ‌ها، اشاره‌ها و جستجوها هزینه می‌گیرد.