ایلان ماسک می گوید توییتر پیامک های رمزگذاری شده، پرداخت ها را اضافه خواهد کرد. ثبت نام ادعاها در تمام زمان ها با خروج تبلیغ کنندگان

ماسک در اواخر روز شنبه در توییتی اعلام کرد که ثبت‌نام‌ها تا 16 نوامبر در هفت روز گذشته به طور میانگین بیش از دو میلیون در روز بوده است که 66 درصد نسبت به هفته مشابه در سال 2021 افزایش داشته است.

طبق این توییت، “Twitter 2.0 The Everything App” ماسک دارای ویژگی هایی مانند پیام های مستقیم رمزگذاری شده (DM)، توییت های طولانی و پرداخت خواهد بود.

به گفته ماسک، جعل هویت های گزارش شده در این پلتفرم اوایل این ماه، قبل و بعد از راه اندازی توییتر آبی افزایش یافت.

تبلیغ‌کنندگان در توییتر، از جمله شرکت‌های بزرگی مانند جنرال موتورز، موندلز اینترنشنال، فولکس واگن AG، تبلیغات خود را در این پلتفرم متوقف کرده‌اند، زیرا با رئیس جدید دست و پنجه نرم می‌کنند.

ماسک که شرکت موشکی SpaceX، استارت‌آپ تراشه‌های مغزی Neuralink و شرکت تونل‌سازی Boring Company را نیز اداره می‌کند، گفته است که خرید توییتر به جاه‌طلبی او برای ایجاد یک «اپلیکیشن همه چیز» به نام X سرعت می‌بخشد.

در توییت دیگری در اوایل روز یکشنبه، ماسک گفت که “مسیری به سمت توییتر را می بیند که طی 12 تا 18 ماه از یک میلیارد کاربر ماهانه فراتر می رود.”

وی همچنین گفت: دقایق فعال کاربران در 7 روز گذشته تا 24 آبان ماه به طور میانگین نزدیک به 8 میلیارد دقیقه فعال در روز بوده که نسبت به هفته مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

پس از اینکه ماسک ممنوعیت توئیت‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را لغو کرد، فعالان از تبلیغ‌کنندگان توییتر می‌خواهند تا بیانیه‌هایی درباره حذف تبلیغات خود از پلتفرم رسانه‌های اجتماعی منتشر کنند.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ایلان ماسک، مدیر اجرایی توییتر، می گوید که ثبت نام کاربران جدید در پلتفرم رسانه های اجتماعی به “بالاترین زمان” رسیده است، زیرا او با فرار گسترده تبلیغ کنندگان و کاربرانی که به دلیل نگرانی در مورد تأیید صحت و سخنان نفرت انگیز به پلتفرم های دیگر فرار می کنند، دست و پنجه نرم می کند.

به نظر می رسد صدها کارمند توییتر به دنبال اولتیماتوم ماسک مبنی بر اینکه کارکنان برای “ساعت های طولانی با شدت بالا” ثبت نام کنند یا آن را ترک کنند، شرکت تحت محاصره را ترک کرده اند.

برداشت های سخنان مشوق تنفر از 13 نوامبر نسبت به اکتبر سال گذشته کاهش یافته است.

ماسک گفته است که توییتر “کاهش شدید درآمد” ناشی از عقب‌نشینی تبلیغ‌کنندگان را تجربه می‌کند و ائتلافی از گروه‌های حقوق مدنی را مقصر می‌داند که تبلیغ‌کنندگان برتر این پلتفرم را تحت فشار قرار داده‌اند تا در صورت عدم حمایت از تعدیل محتوا، اقدام کنند.

این شرکت در اوایل ماه نوامبر نیمی از نیروی کار خود را اخراج کرد و تیم‌های مسئول ارتباطات، مدیریت محتوا، حقوق بشر و اخلاق یادگیری ماشین و همچنین برخی از تیم‌های تولید و مهندسی از بین رفتند.