ایلان ماسک می گوید که اشتراک توییتر با قیمت بالاتر تبلیغاتی را در بر نخواهد داشت

ایلان ماسک، مالک توییتر روز شنبه در توییتی اعلام کرد که اشتراک با قیمت بالاتر از پلتفرم رسانه اجتماعی، تبلیغاتی نخواهد داشت.

این میلیاردر همچنین گفت که تبلیغات در توییتر “بیش از حد مکرر و بسیار بزرگ” هستند و اقداماتی برای رسیدگی به این مسائل در هفته های آینده انجام خواهد شد.

اوایل ماه دسامبر، ماسک اعلام کرد که تیک آبی پایه توییتر نصف تعداد تبلیغات را خواهد داشت و تا سال 2023 سطح بالاتری را بدون تبلیغات ارائه خواهد کرد.

علامت چک آبی – که قبلاً برای حساب های تأیید شده سیاستمداران، شخصیت های مشهور، روزنامه نگاران و سایر شخصیت های عمومی رایگان بود – اکنون برای هر کسی که آماده پرداخت است، باز خواهد بود. این سال گذشته برای کمک به رشد درآمد توییتر در حالی که مالک الون ماسک برای حفظ تبلیغ‌کنندگان مبارزه می‌کند، منتشر شد.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع توییتر اعلام کرد این تخفیف برای کاربران وب در کشورهایی از جمله ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، ژاپن، نیوزلند و استرالیا در دسترس خواهد بود.

توییتر نزدیک به 90 درصد از درآمد خود را از فروش تبلیغات دیجیتال به دست می‌آورد و ماسک اخیراً «افت شدید درآمد» را به سازمان‌های حقوقی نسبت داده است که برندها را تحت فشار قرار داده‌اند تا تبلیغات توییتر خود را متوقف کنند.

توییتر بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

توییتر در وب سایت خود اعلام کرد که کاربران اندروید گوگل می توانند اشتراک ماهانه Twitter Blue را با قیمت 11 دلار (تقریباً 900 روپیه) خریداری کنند، همان قیمتی که برای کاربران iOS اپل وجود دارد. قیمت بالاتر برای کاربران اندرویدی احتمالاً هزینه های دریافت شده توسط فروشگاه Google Play اندروید مانند اپ استور اپل را جبران می کند. طرح سالانه اشتراک Blue، که فقط در وب موجود است، 84 دلار (تقریباً 6800 روپیه) قیمت داشت که تخفیفی نسبت به قیمت اشتراک ماهانه وب 8 دلاری (تقریباً 650 روپیه) دارد.

هفته گذشته، توییتر اعلام کرد که قیمت اشتراک Twitter Blue برای اندروید را 11 دلار (تقریباً 900 روپیه) در ماه – همان قیمت مشترکین iOS – در حالی که یک برنامه سالانه ارزان‌تر برای کاربران وب در مقایسه با هزینه‌های ماهانه ارائه می‌دهد.