ایلان ماسک پس از کاهش سهام لویی ویتون برنارد آرنو، جایگاه خود را به عنوان ثروتمندترین فرد جهان پس گرفت.

در دسامبر 2022، برنارد آرنو در زمانی که بیش از دو ماه در رده دوم قرار داشت، بر تسلا پیشی گرفت. ماسک در اواخر فوریه مجدداً احیا شد.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

این شاخص یک رتبه بندی روزانه از ثروتمندترین افراد جهان است. جزئیات مربوط به محاسبات در تجزیه و تحلیل ارزش خالص در صفحه پروفایل هر میلیاردر ارائه شده است. ارقام در پایان هر روز معاملاتی در نیویورک به روز می شوند.

داده های شاخص نشان داده شده پشت سر ماسک و آرنو جف بزوس و بیل گیتس به ترتیب با 144 میلیارد دلار (تقریبا 1186862 کرور) و 125 میلیارد دلار (تقریباً 1030262 کرور) هستند.

بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، ایلان ماسک پس از شکست مدیر عامل برند لوکس فرانسوی لویی ویتون، برنارد آرنو، بار دیگر جایگاه خود را به عنوان ثروتمندترین فرد جهان به دست آورد.

در دسامبر 2022، برنارد آرنو در زمانی که بیش از دو ماه در رده دوم قرار داشت، بر تسلا پیشی گرفت. ماسک در اواخر فوریه مجدداً احیا شد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، تا روز پنجشنبه، دارایی خالص ماسک حدود 192 میلیارد دلار (تقریباً 1582483 کرور) و آرنو 187 میلیارد دلار (تقریباً 1541272 کرور) بود.

ماسک و آرنو در فهرست ثروتمندترین افراد گردن و گردن بوده اند.

ماسک، رئیس تسلا، پس از سقوط بیش از 2 درصدی سهام شرکت آرنو در آخرین معامله، در صدر فهرست ثروتمندترین افراد قرار گرفت.

افزایش ثروت ماسک را می توان تا حدی به آخرین افزایش قیمت سهام تسلا نیز نسبت داد. داده‌ها نشان می‌دهد که تا کنون در سال 2023 حدود 89 درصد افزایش یافته است.