ایلان ماسک گروه‌های فعالی را که بر تبلیغ‌کنندگان فشار می‌آورند به دلیل کاهش شدید درآمد توییتر مقصر می‌داند.

این منابع گفتند که کل بخش بازاریابی و ارتباطات در هند برکنار شده است.

منابع گفتند که اخراج ها در میان تیم های مهندسی، فروش و بازاریابی و ارتباطات است.

توییتر در آخرین نتایج فصلی گزارش شده خود در ماه جولای کاهش درآمد را به ثبت رساند و پیشنهاد 44 میلیارد دلاری ماسک (نزدیک به 361600 کرور) و تضعیف بازار تبلیغات دیجیتال را مقصر دانست.

ماسک که هفته گذشته کنترل این شرکت را به دست گرفت، گفت: کاهش درآمد حاصل شد “حتی اگر هیچ چیز با تعدیل محتوا تغییر نکرده است و ما هر کاری که می توانستیم برای راضی کردن فعالان انجام دادیم.”

در اقدامی دیگر، توییتر اکثریت بیش از 200 کارمند خود در هند را به عنوان بخشی از اخراج گسترده کارکنان در سراسر جهان به دستور مالک جدیدش، ایلان ماسک، اخراج کرد که به دنبال کسب 44 میلیارد دلاری خود است.

چندین شرکت از جمله جنرال میلز و خودروساز لوکس آئودی آمریکا قبلاً تبلیغات در توییتر را متوقف کرده‌اند، در حالی که جنرال موتورز اعلام کرد که به طور موقت تبلیغات پولی را متوقف کرده است.

ماسک ثروتمندترین تاجر جهان هفته گذشته فعالیت خود را در توییتر با اخراج پاراگ آگراوال مدیرعامل و همچنین مدیر مالی و برخی مدیران ارشد دیگر آغاز کرد.

ماه گذشته، ماسک گفت که می‌خواهد توییتر «محترم‌ترین پلت‌فرم تبلیغاتی» باشد تا بتواند اعتماد خریداران آگهی را قبل از بسته شدن قراردادش جلب کند.

این امر با خروج مدیران ارشد همراه شد. ماسک اکنون تمرین گسترده ای را برای کوچک کردن نیروی کار جهانی این شرکت آغاز کرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

به شدت بهم ریخته! آنها در حال تلاش برای از بین بردن آزادی بیان در آمریکا هستند.

— ایلان ماسک (@elonmusk) 4 نوامبر 2022

با این حال، هنوز هیچ شفافیتی در مورد بسته ای که باید به کارکنان اخراج شده در هند پرداخت شود، وجود ندارد.

مالک جدید توییتر، ایلان ماسک، روز جمعه گفت که این شرکت رسانه های اجتماعی با کاهش “عظیم” درآمد مواجه شده است و گروه های فعال را مقصر تحت فشار قرار دادن تبلیغ کنندگان دانست.

توییتر به دلیل فشار گروه‌های فعال به تبلیغ‌کنندگان، کاهش شدید درآمد داشته است، حتی اگر با تعدیل محتوا چیزی تغییر نکرده است و ما هر کاری که می‌توانستیم برای راضی کردن فعالان انجام دادیم.