اینستاگرام به طور پیش فرض محتوای حساس را برای کاربران جدید زیر 16 سال محدود می کند






منبع

همه این اقدامات جدید با هدف ایجاد یک محیط امن تر برای جوانان در اینستاگرام انجام شده است. این شرکت در ژوئیه سال گذشته یک فیلتر حساسیت معرفی کرد که به افراد اجازه می‌دهد محدودیت‌هایی را در مورد میزان محتوای حساس بالقوه خود در صفحه «کاوش» خود تعیین کنند. بعداً در ماه اوت، شروع به ترغیب کاربران کرد تا جزئیات تولد خود را تکمیل کنند تا بفهمند همه افراد در پلتفرم چند سال دارند و از نمایش محتوای نامناسب برای جوانان در فید آنها جلوگیری کنند.

اینستاگرام سال گذشته اقدامات ایمنی و ویژگی های والدین را برای کنترل بیشتر بر روی فیدها و نمایه های خود معرفی کرد. اکنون، شرکت اشتراک‌گذاری عکس و ویدیوی متا، محتوای حساس را برای کاربران نوجوان جدید به طور پیش‌فرض در پلتفرم محدود می‌کند. با آخرین به روز رسانی، دارندگان حساب اینستاگرام زیر 16 سال در نسخه فیلتر شده برنامه قرار می گیرند، مگر اینکه تنظیمات را به صورت دستی تغییر دهند. علاوه بر این، اینستاگرام در حال آزمایش روش جدیدی است که به نوجوانان اجازه می دهد تنظیمات ایمنی و حریم خصوصی خود را بررسی و به روز کنند.

اینستاگرام از طریق یک پست وبلاگی در روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال گسترش پیش فرض های محتوای حساس خود برای کاربران جوان است. کنترل محتوای حساس فقط دو گزینه برای نوجوانان دارد – «استاندارد» و «کمتر». طبق اعلام این شرکت، کاربران زیر 16 سال اینستاگرام به حالت پیش‌فرض در حالت «کمتر» قرار خواهند گرفت. برای کاربران موجود، شرکت پیامی ارسال می‌کند و آنها را تشویق می‌کند تا گزینه «کمتر» را انتخاب کنند.

در ماه مارس سال جاری، اینستاگرام کنترل‌های والدین را راه‌اندازی کرد که به والدین اجازه می‌دهد تا مدت زمانی را که فرزندانشان در اینستاگرام می‌گذرانند را پیگیری کنند. با کمک ابزار نظارت اینستاگرام، والدین می‌توانند حساب‌هایی را که فرزندانشان دنبال می‌کنند مشاهده کنند و محدودیت‌های زمانی برای مدت زمانی که فرزندانشان در برنامه صرف می‌کنند تعیین کنند.

جدای از این، اینستاگرام همچنین از کاربران زیر 18 سال در برنامه می‌خواهد که تنظیمات را برای به‌روزرسانی تنظیمات ایمنی و حریم خصوصی بررسی کنند. با این کار، نوجوانان می‌توانند محدود کنند که چه کسی می‌تواند محتوای خود را به اشتراک بگذارد، چه کسی می‌تواند به آنها پیام مستقیم بدهد و با آنها تماس بگیرد، و چه نوع محتوایی را دنبال کنندگان آنها می‌توانند ببینند. این شرکت همچنین درخواست هایی را از نوجوانان نشان می دهد که چگونه می توانند زمان صرف شده در اینستاگرام را مدیریت کنند.

در مقابل، کاربران بالای 18 سال به گزینه‌های «استاندارد»، «کمتر» و «بیشتر» دسترسی خواهند داشت و آخرین گزینه به آنها امکان می‌دهد محتوا یا حساب‌های حساس‌تری نسبت به تنظیمات پیش‌فرض ببینند.

با آخرین به‌روزرسانی، اینستاگرام محتوای حساس را در جستجو، کاوش، صفحات هشتگ، حلقه‌ها، توصیه‌های فید و حساب‌های پیشنهادی برای کاربران جوان فیلتر می‌کند.