بازار امنیت خانه با وجود ترس از هشدارهای کاذب رونق دارد

تبلیغات

مرکز تماس خود را مدرن کنید.  برنده شدن در یک تغییر دیجیتال!

هوش مصنوعی برای نجات

رایت اضافه کرد که یکی از بزرگترین مزیت‌های خودنظارتی آرامش خاطر است که سیستم به‌طور کاذب پاسخی از سوی خدمات اضطراری ایجاد نمی‌کند، که می‌تواند مخل یا پرهزینه باشد.

امیر گفت: «در ایالات متحده، هشدارهای نادرست واقعاً یک معامله بزرگ است. این امر باعث می‌شود که بسیاری از افراد سیستم‌های هشدار خود را مسلح نکنند و باعث می‌شود که آنها کار نکنند.

او گفت: «این فناوری می‌تواند در سطح دستگاه یکپارچه شود، اما می‌تواند در روترهای Wi-Fi 6E یا Wi-Fi 7E نیز ظاهر شود که می‌تواند با کاهش تأخیر با بهبود چشمگیر پهنای باند کمک کند.»

Mark N. Vena، رئیس و تحلیلگر اصلی SmartTechResearch در سن خوزه، کالیفرنیا، در حالی که موافق بود که تجزیه و تحلیل بهتر به حذف هشدارهای غلط کمک می کند، معتقد بود که هوش مصنوعی در نهایت بهترین کار را برای کاهش هشدارهای نادرست انجام خواهد داد. او توضیح داد: «این به دوربین‌ها اجازه می‌دهد تا درباره محیط خاص صاحب خانه بیاموزند».

سازندگان دستگاه‌ها به‌طور فزاینده‌ای از هوش مصنوعی مجهز به ابر یا لبه‌های قوی‌تر برای تجزیه و تحلیل داده‌های صوتی و تصویری جمع‌آوری‌شده توسط دوربین‌ها و میکروفون‌های اطراف محل اقامت استفاده می‌کنند و تأیید می‌کنند که رویداد شناسایی‌شده یک تهدید است نه حیوان خانگی که در ایوان یا یک شعبه می‌دوید. در یک نسیم شدید می وزد.



منبع

او گفت: «بعضی از سیستم‌های امنیتی بهتر خانه، اگرچه نه همه آنها، نقش معقولی را در یکپارچه‌سازی دستگاه‌های تولیدکنندگان مختلف ایفا می‌کنند. در اکوسیستم سیستم امنیتی خانه کار کنید یا با برنامه کنترل اصلی آنها یکپارچه شوید.”

او می بیند که سیستم های امنیتی در آینده از استفاده از ویدئو خارج می شوند. او مشاهده کرد: “من نسبت به فناوری “حسگر Wi-Fi” که به هر دستگاه Wi-Fi در خانه شما اجازه می دهد تا از سیگنال های Wi-Fi برای تعیین تشخیص سقوط، شکستن و غیره استفاده کند، خوش بین هستم.”

او ادامه داد: «اما نقطه ضعف آن این است که اگر یک هشدار یا آلارم شناسایی نشود». به عنوان مثال، اگر کاربر همیشه نزدیک تلفن خود نباشد، یا مشکلی در اتصال به تلفن وجود داشته باشد که هشداری دریافت نمی کند. سپس این رویداد بدون پاسخ خواهد ماند که می تواند به این معنی باشد که خدمات اضطراری به موقع اعزام نمی شوند.

آدام رایت، تحلیلگر ارشد IDC، افزود: فروشندگان می توانند برای بهبود سیستم های امنیتی هوشمند کارهایی انجام دهند، اما مسئولیت پیکربندی مناسب سیستم بر عهده کاربر است.

Vena موافقت کرد که ادغام دستگاه‌های چند برند با بسیاری از سیستم‌های امنیتی فعلی خانه دشوار است.

او خاطرنشان کرد که یکی از راه‌های جلوگیری از آلارم‌های کاذب، استفاده از هوش مصنوعی برای فیلتر کردن زنگ هشدار از یک آشکارساز است. او توضیح داد: «اگر چندین سنسور دارید، احتمالاً یک مزاحم بیش از یک سنسور را از کار می اندازد، بنابراین هشدار از یک سنسور احتمالاً یک هشدار نادرست است.

یانیو امیر، رئیس Essence USA، که بخشی از گروه Essence، یک شرکت فناوری جهانی است، اظهار داشت: “بازار راکد بود و برای چندین دهه حدود 20 درصد نفوذ داشت.”

او به TechNewsWorld گفت: «این یکی از ایرادات اتخاذ رویکرد خودت برای ساختن یک سیستم امنیتی خانه است – نصب، راه‌اندازی و پیکربندی همه قوانین و صحنه‌های مورد نیاز می‌تواند دست و پا گیر باشد».