بازار NFT در مسیر بازیابی 2023 جهش کرد، فروش کلی 16 درصد افزایش یافت

NFT های ایجاد شده در سایر بلاک چین ها مانند Theta، Fantom، Palm، an Eax نیز در زمان های اخیر افزایش یافته اند.

بر اساس گزارش ها، بین ژانویه تا دسامبر 2022، حجم معاملات NFT 97 درصد کاهش یافت و اکنون در مسیر بهبود است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

طبق گزارش Bitcoin.com با استناد به آمار CryptoSlam.io، در هفت روز گذشته، فروش NFT ها نسبت به هفته قبل از آن 43.48 درصد افزایش یافته است.

بازار NFT، پس از ثبت رکود در فروش و به طور کلی بازار در سال گذشته، ظاهراً در حال جهش مجدد به سمت بهبود است. بر اساس اطلاعات جمع‌آوری کننده داده‌های NFT CryptoSlam.io، حجم فروش NFT در سه هفته اول سال ۲۰۲۳ نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد افزایش یافته است. در این گزارش آمده است که بیش از 320580 نفر تنها بین 1 تا 21 ژانویه کلکسیون های دیجیتالی خریداری کرده اند. ساخته شده بر روی بلاک چین، NFT ها یا کلکسیون های دیجیتال، نمایش های مجازی از هنر، حیوانات، و شخصیت های بازی در میان چیزهای دیگر هستند که در متاورس قابل اجرا هستند.

NFT های ساخته شده بر روی بلاک چین ادغام اتریوم ارتقا یافته و کارآمد، بیشترین فروش را به بیش از 206 میلیون دلار (تقریبا 1675 کرور) از کل فروش NFT در هفته گذشته به ثبت رساندند. خرید NFT های مبتنی بر اتریوم در سال جاری 24.78 درصد افزایش یافته است.

NFT های تحت حمایت سولانا دومین مجموعه پرفروش دیجیتال شدند و در هفت روز گذشته بیش از 36 میلیون دلار (تقریبا 292 کرور) درآمد کسب کردند.

یک NFT از Bored Ape Yacht Club (BAYC) و دو NFT از سری CryptoPunk به عنوان سه NFT گران قیمتی که در هفته گذشته به سرقت رفته اند ظاهر شدند.

تحلیلگران صنعت در هفته آخر دسامبر پیش بینی کرده بودند که فروش NFT در نیمه اول سال 2023 به شدت افزایش خواهد یافت.

«برندها برای دیده شدن در میان مخاطبان بومی کریپتو سعی خواهند کرد از یکدیگر پیشی بگیرند. راجاگوپال منون، معاون صرافی ارز دیجیتال WazirX در 30 دسامبر 2022 گفت: پذیرش خرده‌فروشی کریپتو، عمدتاً ناشی از قرار گرفتن غیرمستقیم آن‌ها با دارایی‌های دیجیتال مجازی از طریق برندهایی که تمایل به تعامل با آن‌ها دارند، نیز افزایش خواهد یافت.

پس از اینکه صنعت کریپتو در نیمه دوم سال 2022 به رکود افتاد، احساسات کم خطر همچنین خریداران بالقوه NFT را که تصمیم گرفتند از افراط و تفریط کوتاهی کنند، تحت تاثیر قرار داد.

طبق گزارش بلومبرگ، فروش NFT در دسامبر سال گذشته به پایین ترین حد خود در 16 ماه گذشته رسید.