بازار NFT GameStop با ویژگی های بیشتر در Immutable X پس از اجرای مرحله بتا فعال می شود

اخیراً ادغام Immutable X در کیف پول GameStop نیز اعلام شده است که به کاربران این امکان را می دهد تا سرمایه و دارایی های دیجیتال خود را به راحتی زیر یک سقف مدیریت کنند.

شرکت بازی‌های ویدیویی مستقر در ایالات متحده، GameStop، بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود را در Immutable X به طور رسمی راه‌اندازی کرد و اکنون از NFT‌هایی که از طریق راه‌حل مقیاس‌بندی لایه ۲ اتریوم ساخته شده‌اند، پشتیبانی می‌کند. طبق اعلام این شرکت در روز دوشنبه، بازار GameStop NFT “دسترسی به بازی های Web3 و میلیون ها دارایی بازی های کلاس جهانی NFT را برای ده ها میلیون بازیکن GameStop و مشتریان وفادار GameStop Powerup Pro در سراسر ایالات متحده باز خواهد کرد.” راه اندازی آن به دنبال سرمایه مشترک 100 میلیون دلاری (تقریباً 826 کرور روپیه) بین GameStop و Immutable X در فوریه 2022 است.

جاناتان ریدی، معاون مشارکت های استراتژیک در ImmutableX، در بیانیه ای که به CoinDesk ارائه شد، فاش کرد که در ادامه، این شرکت قصد دارد گیمرهای جدید Web3 را با معرفی گیم پلی حضوری و مجازی همراه با مطالب آموزشی، همراهی کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

GameStop اولین بار در ماه فوریه بازار NFT را معرفی کرد، اما در سال 2021 نیز چندین نکته در مورد همین موضوع منتشر شد. این بازار از ماه جولای در مرحله بتای عمومی فعالیت می کند و پس از سه ماه آزمایش، اکنون فعال است.

همانطور که قبلاً گزارش شد، GameStop کارت های معاملاتی NFT را در بازی کارت تجارت مجازی “Gods Unchained” تحت برنامه PowerUp Rewards Pro خود اضافه کرد. به اعضای برنامه وفاداری کدهای منحصر به فردی داده شد که سپس برای بازخرید بسته های الحاقی در بازی استفاده می شد.

از ماه فوریه، GameStop و Immutable X سفرهای مختلفی را آغاز کرده‌اند، از جمله اولین کمک مالی 100 میلیون دلاری (تقریباً 826 کرور روپیه) با هدف هدایت بازی‌ها، امضاها و ادغام‌های جدید از سوی سازندگان و سازندگان که آینده NFT و بازی‌های Web3 را تقویت می‌کنند. “، طبق یک بیانیه.

“همکاری ما با GameStop یک گام مهم رو به جلو است زیرا Immutable میلیاردها بازیکن بعدی را به بازی Web3 می آورد. راه اندازی امروز GameStop NFT Marketplace به این معنی است که ما اکنون می توانیم دسترسی به میلیون ها NFT اضافی را فراهم کنیم که تعداد بیشتری از بازی های برتر Web3 امروز در حال توسعه هستند. رابی فرگوسن، رئیس و یکی از بنیانگذاران Immutable X می گوید، در حالی که بهترین تجربه در کلاس را برای بازیکنان حفظ می کند.