بازگشت سوپرمن هنری کاویل با مخالفت برادران وارنر روبرو شد، دواین جانسون از بلک آدام فاش کرد

در همین حال، کاویل تایید کرد که برای ایفای نقش این ابرقهرمان شنل قرمزی بازگشته است، با گزارش‌هایی مبنی بر اینکه دنباله‌ای از مرد پولادین در دفاتر برادران وارنر دیسکاوری در حال پخش است. چارلز روون (شوالیه تاریکی) به تولید پیوسته است، زیرا شکار نویسندگان ادامه دارد.

این مخالفت جانسون را وادار کرد تا با مایکل دی لوکا و پم عبدی، سران برادران وارنر پیکچرز ملاقات کند، آنها با حضور کاویل در این فیلم موافقت کردند. آدم سیاه. در آن زمان، Hamada برنامه‌هایی برای معرفی یک سوپرمن سیاه بر اساس رئیس‌جمهور خیالی ایالات متحده کالوین الیس از Earth-23 در کمیک DC داشت. مدیر اجرایی اکنون در سکوت از استودیو خارج شده و ریاست ژانر وحشت را در پارامونت پیکچرز بر عهده دارد.

از وانت قدیمی من برای همه چیزهای شگفت انگیز بسیار سپاسگزارم #آدم سیاه حمایت و واکنش ها
فیلم شماره 1 در iTunes 🔥
در طول تعطیلات نیز در سینماها خواهیم ماند 🎅🏾⚡️
همچنین می خواستم مقداری به شما بدهم #سوپرمن اطلاعات 👊🏾
مبارک 🦃🍿 pic.twitter.com/WyGa49J7Dr

– دواین جانسون (@TheRock) 23 نوامبر 2022

اکنون که بلک آدام و انجمن عدالت آمریکا (JSA) به عموم مردم معرفی شده اند، جانسون قصد دارد ساختن دنیای DC را «به درستی، استراتژیک و هوشمندانه» آغاز کند. او با اشاره به مدیران تازه منصوب شده در استودیو جدید دی سی، جیمز گان، فیلمساز و پیتر سافران، تهیه کننده، گفت: «دوباره، سلسله مراتب قدرت در دنیای دی سی تغییر کرده است. این زوج بر تمام فیلم‌ها، نمایش‌ها و پروژه‌های انیمیشنی آینده کامیکس DC نظارت خواهند داشت – اولی به سمت خلاقیت گرایش دارد، در حالی که دومی به امور مربوط به تجارت و پایان تولید رسیدگی می‌کند.

جانسون سپس قدردانی خود را از برداشت کاویل در مورد سوپرمن ابراز کرد و او را “بزرگترین” خواند و خاطرنشان کرد که همه چیز در دنیای کمیک دی سی به او باز می گردد. هیچ راهی وجود نداشت، هیچ راه منطقی و قابل قبولی وجود نداشت که بتوانید بدون قوی‌ترین نیرو و بزرگترین ابرقهرمان تمام دوران که در کنار زمین نشسته است، دنیای DC را بسازید. انجام این کار غیرممکن است.» گزارش قبلی حاکی از آن بود که جانسون در چهار سال گذشته ایده بازگشت کاویل به عنوان سوپرمن را مطرح کرده بود که توسط والتر هامادا، رئیس دی سی فیلمز، که می خواست از اساس و تداوم زک اسنایدر دور شود، رد شد.





منبع

آدم سیاه ستاره دواین جانسون فاش کرد که برادران وارنر نمی خواستند هنری کاویل به عنوان سوپرمن بازگردند. در ویدیویی که فیلم کمیک دی‌سی را در صدر جدول اپل تی‌وی در ایالات متحده تجلیل می‌کند، این بازیگر پیش از گرفتن عکس‌هایی از چهره‌های بزرگ‌تر در حال بازی در DC Films (اکنون DC Studios) از بازگشت کاویل در صحنه پس از پخش فیلم تمجید کرد. او گفت: «در پایان روز، استودیو هنری کاویل را بازنگرداند – به شکلی غیرقابل توجیه و غیرقابل توجیه،» و همچنین تاکید کرد که این ایده سال‌ها در حال ساخت بوده است. “اما ما به عنوان پاسخ “نه” را نمی پذیرفتیم.”