بازگشت کانیه وست به توییتر در حالی که ایلان ماسک کنترل پلتفرم را در دست می گیرد

ماسک، همچنین مدیرعامل تسلا و یک مطلق خواه آزادی بیان، اهدافی را برای جلوگیری از تبدیل شدن پلتفرم به اتاق پژواک برای نفرت و تفرقه تعیین کرده است.

Ye، که بیش از 30 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد، در ماه های اخیر با پایان دادن به روابط شرکت های بزرگ و ایجاد طغیان در رسانه های اجتماعی علیه سایر افراد مشهور، جنجال برانگیخته است.

اوایل ماه اکتبر، Ye در اصل با خرید پارلر، پلت فرم رسانه اجتماعی محبوب در میان محافظه کاران ایالات متحده موافقت کرد.

در 8 اکتبر، ماسک در توییتی نوشت: “دوست من به توییتر خوش آمدی!” زمانی که Ye برای اولین بار پس از دو سال پس از محدود شدن حساب اینستاگرام خود در این پلتفرم پست گذاشت.

نمایه توییتر خواننده رپ کانیه وست که به دلیل انتشار اظهارات ضدیهودی تعلیق شده بود، یک روز پس از آن که ایلان ماسک میلیاردر پس از 44 میلیارد دلار (نزدیک به 362300 کرور) مالکیت این شرکت رسانه اجتماعی را در دست گرفت، به نظر می رسد در این پلتفرم مجدداً منتشر شده است. ) معامله.

این خواننده رپ که اکنون با نام Ye شناخته می‌شود، ماه گذشته از توییتر و اینستاگرام متا پلتفرم‌ها تعلیق شد و پلتفرم‌ها برخی از پست‌های آنلاین او را که کاربران آن را ضدیهودی محکوم کردند، حذف کردند.

ماسک روز پنجشنبه با کارآیی وحشیانه ای مالکیت توییتر را به دست گرفت و مدیران ارشد را اخراج کرد، اما شفافیت کمی در مورد چگونگی دستیابی به جاه طلبی هایی که برای پلتفرم تاثیرگذار رسانه های اجتماعی ترسیم کرده بود، ارائه کرد.