بازی‌های دسامبر PS Plus شامل نسخه افسانه‌ای Mass Effect، بیشتر می‌شود


سه بازی رایگان ماهانه پلی استیشن پلاس ممکن است زودتر فاش شده باشد. افشاکننده قابل اعتماد Dealabs، که به طور مداوم جزئیات اضافه شدن به سرویس اشتراک ماهانه را حذف کرده است، ادعا می کند که عناوین برجسته برای این ماه نسخه افسانه ای Mass Effect، Biomutant و Divine Knockout (DKO) خواهند بود. طبق گزارش‌ها، این بازی‌ها از هفته آینده، ۶ دسامبر، در پلن‌های PS Plus Essential، Extra و Deluxe/Premium در دسترس خواهند بود. نویسنده ادعا می‌کند که این عناوین هم برای PS4 و هم برای PS5 در دسترس خواهند بود و تا 3 ژانویه 2023 در دسترس خواهند بود.

در صورت اثبات درستی، از بین سه گزینه، نسخه افسانه‌ای Mass Effect بدون شک بزرگترین سرقت در اینجا است – بسته‌بندی کل سه‌گانه علمی تخیلی تحسین‌شده BioWare، که به خاطر روایت‌های شاخه‌دارش مورد احترام است. این زیرنویس شامل پیشرفت‌های بصری متناسب با نسل جدید و بیش از 40 DLC از هر سه بازی، از جمله سلاح‌های تبلیغاتی، زره‌ها و بسته‌ها است. برای برچسب قیمت رایگان، Biomutant انتخاب مناسب دیگری است که به شما امکان می‌دهد از طریق ترکیبی از مبارزه هنر رزمی و بازی با سلاح در دنیای پسا آخرالزمانی، جهنم را آزاد کنید. Divine Knockout یک بازی مبارزه ای جدید است که در تاریخ 6 دسامبر ذکر شده برای رایانه های شخصی و پلی استیشن عرضه می شود.

DKO عملاً به عنوان Stray در PS Plus تبدیل به یک عنوان راه‌اندازی می‌شود، با این تفاوت که به سطوح خاصی از PS Plus محدود می‌شود. البته، سونی هنوز برنامه‌ای برای ارائه عناوین اول شخص جدیدتر خود – مانند Horizon Forbidden West یا God of War Ragnarök – بر خلاف مدل Xbox در سرویس اشتراک ماهانه ندارد.

گزارش مالی سونی در اوایل این ماه نشان داد که PS Plus، ماه‌ها پس از عرضه مجدد در ژوئن، نزدیک به 2 میلیون مشترک از دست داده است. این تعداد در سه ماهه گذشته از 47.3 میلیون به 45.4 میلیون کاهش یافت. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که کاربران فعال ماهانه شبکه پلی‌استیشن (PSN) نیز در این دوره به 102 میلیون کاهش یافته است – کاهشی 1.4 میلیونی نسبت به سال قبل.

در حال حاضر، بازیکنانی که مشترک طرح‌های Essential، Extra، و Deluxe/ Premium PS Plus هستند، می‌توانند دنباله‌ی Soulslike Nioh 2 در ژاپن، کل مجموعه لگو هری پاتر و بازی فیزیک اتمسفری Heavenly Bodies را تا 5 دسامبر ادعا کنند. دو برنامه رده آخر، در ماه نوامبر به عناوین بیشتری دسترسی پیدا کردند، از جمله The Elder Scrolls V: Skyrim – Special Edition، کل حماسه Kingdom Hearts، Tom Clancy’s Rainbow Six Siege و خیلی چیزهای دیگر.

در هند، اشتراک پلی استیشن پلاس از روپیه شروع می شود. 499 در ماه برای Essential، روپیه. 749 در ماه برای اضافی، و روپیه. 849 در ماه برای لوکس.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع