بازی‌های رایگان PlayStation Plus ژوئن 2023: NBA 2K23، Jurassic World Evolution 2 و Trek to Yomi

از ساخت و ساز و سیم‌های مدیریتی مانند RollerCoaster Tycoon لذت می‌برید؟ آیا به همه چیز دایناسورها علاقه دارید؟ Jurassic World Evolution 2 بازی‌های شبیه‌سازی پارک موضوعی را با خزندگان ماقبل تاریخ از فیلم‌های دنیای ژوراسیک ترکیب می‌کند. دنباله بازی Jurassic World Evolution در سال 2018، این بازی پس از وقایع Jurassic World: Fallen Kingdom روایت می شود.

Trek to Yomi برای PS4 و PS5 در دسترس خواهد بود.

اشتراک PS Plus در هند از روپیه شروع می شود. 499 در ماه برای ردیف Essential. هزینه سطح اضافی خدمات اشتراک، روپیه است. 749 در هر ماه، در حالی که هزینه عضویت سطح بالای Deluxe روپیه است. 849 در ماه. بازی های ماهانه رایگان PS Plus تا 3 جولای در هر سه سطح این سرویس در دسترس خواهد بود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در حالی که روایتی قوی، متحرک و سبک هنری متمایز را به نمایش می‌گذارد، Trek to Yomi نیز اکشن‌های جانبی فشرده را ارائه می‌دهد. با در اختیار داشتن یک کاتانا، به طور استراتژیک از حملات، حملات سنگین و بلوک های زمان بندی شده استفاده می کنید تا از میان ردیف های دشمنان که بین شما و هدفتان ایستاده اند، عبور کنید. سلاح های برد مانند کمان و بوشوریکن نیز لایه دیگری به نبرد اضافه می کنند. با گذشت زمان، ارتقاء به شما کمک می‌کند قوی‌تر شوید، و ضروری است که بازیکنان گوشه‌های هر سطح را بررسی کنند تا ارتقای سلامت و استقامت حیاتی را دریافت کنند.

اوایل ماه مه، پلی‌استیشن همچنین از انتخاب بازی‌هایی که به کاتالوگ بازی‌های خود می‌آیند، برای مشترکین PS Plus Extra و Deluxe/Premium اعلام کرد. عناوین جدید ماه می عبارتند از Ratchet & Clank: Rift Apart، Watch Dogs: Legion، Thymesia، هر دو Dishonored 2 و توسعه مستقل آن Dishonored: Death of the Outsider، Humanity و غیره. اعضای رده بالاتر PS Plus می توانند از 16 مه به این عناوین دسترسی داشته باشند.

این برند بازی‌های ویدیویی روز پنجشنبه عناوینی که در این ماه برای PS Plus در بلاگ پلی‌استیشن عرضه می‌شوند را تایید کرد. این وبلاگ همچنین به مشترکین PS Plus یادآوری کرد که آنها تا 6 ژوئن فرصت دارند بازی های رایگان ماهانه ماه می را دانلود کنند که شامل Grid Legends، Descenders و Chivalry 2 می شود. بازی های رایگان ماه ژوئن تا 3 جولای در دسترس خواهند بود و می توانند به PS4 و PS5 اضافه شوند. کتابخانه های بازی اعضای PS Plus تا زمانی که مشترک این سرویس باشند، به این سه عنوان دسترسی خواهند داشت.

NBA 2K23

عناوین سالانه NBA 2K به دلیل سیستم‌های عمیق، گیم‌پلی جذاب و گرافیک‌های پیشرفته نامی برای خود دست و پا کرده‌اند. NBA 2K23 که سال گذشته در ماه سپتامبر راه اندازی شد، آخرین ورودی آنها در مجموعه نمادین بازی های بسکتبال است. البته، در اینجا چیزهای زیادی برای طرفداران این فرنچایز آشنا خواهد بود، اما 2K23 نیز تغییراتی را به همراه دارد. چالش جردن، با حضور مایکل جردن، اسطوره NBA، به این مجموعه بازمی‌گردد، در حالی که حالت MyNBA نیز به‌روزرسانی‌هایی دریافت می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد در زمان سفر کرده و فصل‌های NBA دهه‌های 1980، 90 و 2000 را بازی کنند.

Jurassic World Evolution 2 برای PS4 و PS5 عرضه می شود.

سفر به یومی

البته، بازی چندین ترفند جدید در گیم پلی را نیز به همراه دارد، با حس جدیدی برای تیراندازی. مانند همیشه، NBA 2K23 دارای فهرستی کاملاً مجاز از تیم ها و ستاره های NBA مورد علاقه شما است. 2K23 که به PS Plus می‌آید نیز زمان بسیار خوبی است، زیرا فینال‌های NBA این هفته آغاز می‌شود و دنور ناگتس در بازی 1 در روز جمعه، ساعت 6 صبح به وقت بین‌المللی، به مصاف میامی هیت می‌رود. NBA 2K23 برای بازی بر روی PS4 و PS5 در دسترس خواهد بود.

تکامل جهان ژوراسیک 2

پلی استیشن بازی های ماهانه رایگان ژوئن 2023 را برای مشترکین پلی استیشن پلاس اعلام کرد. بازی‌های رایگان این ماه شامل سه عنوان رایگان – NBA 2K23، Jurassic World Evolution 2 و Trek to Yomi است – که از 6 ژوئن تا 3 ژوئیه برای اعضای PS Plus در سطوح Essential، Extra و Deluxe/Premium در دسترس خواهند بود. 2K23 سرفصل بازی‌های ماهانه رایگان ماه ژوئن، درست در زمان فینال NBA است. Jurassic World Evolution 2، یک سیم‌کارت مدیریتی که در آن پارک موضوعی دایناسور خود را راه‌اندازی و راه‌اندازی می‌کنید، و عنوان اکشن سامورایی Trek to Yomi با اسکرول جانبی، پیشنهادهای ماه را جمع‌آوری می‌کند.

Trek to Yomi روحیه سینمای سامورایی به سبک کوروساوا را به یک بازی اکشن با اسکرول جانبی می آورد که داستانی جذاب از خانواده و انتقام را روایت می کند. Trek to Yomi که به صورت سیاه و سفید سینمایی ارائه شده است، شما را به جای هیروکی، شاگرد جوانی قرار می دهد که پس از سوزاندن دهکده اش، دست به تلاشی خونین برای انتقام می زند. هیروکی تبدیل به یک سامورایی کاتانا و دست و پا می شود که سفرش او را به یومی، سرزمین مردگان می برد.

Jurassic World Evolution 2 به شما امکان می دهد پارک موضوعی دینو خود را برنامه ریزی و بسازید و بیش از 75 گونه از موجودات گذشته را در خود جای دهد. شما همچنین باید پارک خود را به صورت روزانه مدیریت کنید و به نیازهای جاذبه های ستاره ای خود رسیدگی کنید. این بازی همچنین دارای یک تنظیمات جدید است و می تواند در بیوم های مختلف در ایالات متحده بازی کند.