بازیگران گودزیلا در مقابل کنگ 2 تایید شد، جزئیات داستان زمان بیشتری را برای نمایش تایتان ها نشان می دهد

به طور خلاصه، در گودزیلا در مقابل کنگ 2، خواهیم دید که چگونه این «موجودات خارق‌العاده» به وجود آمدند، اسرار جزیره جمجمه و فراتر از آن، و همچنین «کشف نبرد اسطوره‌ای که به شکل‌گیری این موجودات خارق‌العاده و گره خوردن کمک کرد.» آنها برای همیشه برای بشریت.

گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که فیلم Godzilla vs Kong 2 در تاریخ 15 مارس 2024 در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد. همانطور که گفته شد، فیلم هالیوودی توسط آدام وینگارد کارگردانی خواهد شد که کارگردانی قسمت اول را نیز بر عهده داشت. تولید این فیلم در کوئینزلند استرالیا در سراسر ساحل طلایی و مناطقی در جنوب شرقی استرالیا در حال انجام است.




منبع

فیلم Godzilla vs. Kong 2 و جزئیات داستان توسط Warner Bros Pictures و Legendary Pictures تایید شده است. این توسعه زمانی اتفاق می‌افتد که فیلمبرداری دنباله Godzilla vs Kong هنوز نامشخص در کوئینزلند استرالیا در حال انجام است. کارگردان آدام وینگارد برای کارگردانی فیلم بازخواهد گشت و بازیگران بازگشته شامل ربکا هال، برایان تایری هنری و کیلی هاتل هستند. تازه واردان این تیم عبارتند از دن استیونز، فالا چن (شانگ چی و افسانه ده حلقه)، الکس فرنز (بتمن) و ریچل هاوس (ثور: راگناروک).

قسمت اول فیلم گودزیلا در برابر کنگ مفهوم زمین توخالی را بررسی می کند، پیش از تاریخ سیاره زمین، جایی که همه تیتان ها از آنجا آمده اند. این فیلم دو پادشاه هیولا را نشان می‌دهد که MechaGodzilla، یک جانور ساخته دست بشر از آهن و سیم را از بین می‌برند. انتظار می‌رود که تایتان‌ها دوباره علیه ظهور یک “تهدید عظیم کشف نشده پنهان در دنیای ما” به نیروها بپیوندند.

بیانیه مطبوعاتی Godzilla vs. Kong 2 – اولین بار توسط ComicBook.com گزارش شد – بیان می کند که دنباله نگاهی به تاریخچه این تایتان ها و منشاء آنها خواهد داشت. «این جدیدترین قسمت مسابقه انفجاری گودزیلا علیه کونگ را با یک ماجراجویی سینمایی کاملاً جدید دنبال می‌کند، که کنگ قادر متعال و گودزیلا ترسناک را در برابر یک تهدید عظیم کشف‌نشده پنهان در دنیای ما قرار می‌دهد و وجود آن‌ها و خود ما را به چالش می‌کشد.» به نقل از شرکت برادران وارنر پیکچرز و لجندری پیکچرز.