بازی Horizon Zero Dawn PS5 Remaster در حال توسعه است: گزارش


بر اساس گزارش ها، نسخه بازسازی شده Horizon Zero Dawn PS5 در دست توسعه است. طبق MP1ST، سونی در حال برنامه‌ریزی یک نسخه اصلاح‌شده از عنوان مورد تحسین PS4 است که حول محور شکارچی جوان Aloy متمرکز است. عنوانی که تنها پنج سال از عمر آن می گذرد و دنباله آن – Horizon Forbidden West – در اوایل امسال عرضه شد، چندین پیشرفت در PS5 از جمله نور بهبود یافته، بافت های اصلاح شده و انیمیشن های بهتر دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، این گزارش اشاره می‌کند که یک بازی آنلاین چند نفره Horizon برای PS5 و PC در دست ساخت است.

VGC این گزارش را از طریق منابع خود تأیید کرد و ادعا کرد که نسخه جدید PS5 برای Horizon Zero Dawn ویژگی‌های دسترسی و بهبود کیفیت زندگی را به بازی اضافه می‌کند. حالت‌های گرافیکی مختلفی نیز گنجانده می‌شوند، شبیه به اکثر ورودی‌های PS5، که دارای حالت‌های عملکرد گرافیکی، عملکردی و بدون پوشش هستند – که آخرین آن از نرخ نوسازی متغیر VRR بهره می‌برد.

در بخش گیم پلی انتظار زیادی نداشته باشید، زیرا اضافه شدن اکتشاف زیر آب و گلایدر، از Horizon Forbidden West، خط داستانی را مختل می کند. اما چه کسی می داند؟ سونی می تواند ما را با آن آیتم ها به عنوان جایزه New Game+ غافلگیر کند.

بررسی Horizon Zero Dawn

در حالی که Horizon Zero Dawn بر روی PS4 یک پچ عملکردی دریافت کرد که به آن اجازه می داد با سرعت 60 فریم در ثانیه ثابت اجرا شود، هنوز به روز رسانی 4K بومی را در PS5 دریافت نکرده است. این اولین باری نیست که RPG دوباره منتشر می‌شود، زیرا در سال 2020 به رایانه شخصی منتقل شد، با فاصله‌های ترسیمی بهبود یافته، پشتیبانی از صفحه‌نمایش عریض و نرخ فریم‌های بدون پوشش، اگرچه دارایی‌ها از نسخه PS4 مجددا استفاده شدند.

در مورد دارایی ها، MP1ST بیان می کند که بازسازی Horizon Zero Dawn آن را با مدل های شخصیتی جدید بهبود یافته، بافت بهبود یافته و انیمیشن های جدید “آن را به Forbidden West نزدیک تر خواهد کرد.” مشابه «بازسازی» The Last of Us Part 1، این ممکن است برای کسانی که نسخه اصلی PS4 را دارند، فروش سختی باشد. همانطور که قبلاً گفته شد، بازی تنها پنج سال از عمر آن می گذرد، بنابراین درخواست سختی است که بازیکنان PS5 را مجبور به پرداخت 200 میلیون تومان کنید. 4999 / 70 دلار – یک قیمت استاندارد برای عرضه‌های جدید در PS5.

حتی Marvel’s Spider-Man که تنها دو سال پس از عرضه اولیه آن بر روی PS4 یک ریمستر PS5 دریافت کرد، بازنگری اساسی را تضمین نکرد. این نسخه یک مدل شخصیت جوان‌تر را برای پیتر پارکر ارائه می‌کرد که توسط یوری لونتال صداپیشگی می‌کرد، با توجه به بازی‌های آینده این فرنچایز.

علاوه بر این، در این گزارش به یک بازی چند نفره Horizon برای PS5 و PC اشاره شده است. جزئیات کمیاب است، اما VGC ادعا می‌کند که در ابتدا یک حالت Co-op برای این عنوان برنامه‌ریزی شده بود، اما حذف شد تا توسعه‌دهندگان بتوانند روی «بخش‌های دیگر عنوان» تمرکز کنند. برخی از هنرهای مفهومی فاش شده از سال 2014، بازیکنان را نشان می دهد که به طور هماهنگ با جانوران مکانیکی بزرگ مبارزه می کنند. طبق گزارش‌ها، سفارشی‌سازی بر اساس قبایل مستقر در این فرنچایز خواهد بود – این را با یک دانه نمک مصرف کنید.

در حال حاضر، هیچ پنجره مشخصی برای انتشار یا سخنی رسمی از سوی توسعه دهنده Guerrilla Games وجود ندارد، اما با وجود توییت حذف شده بازیگر لنس ردیک، این موضوع معتبر به نظر می رسد. را جان ویک ستاره در هر دو بازی Horizon نقش شخصیت بازگشته Sylens را بازی کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع