بانک اسرائیل به دنبال وظیفه نظارت بر دارایی های رمزنگاری پایدار است، در اینجا چه چیزی در حال تولید است


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در ماه اکتبر، بورس اوراق بهادار تل آویو (TASE) اعلام کرد که به دنبال ایجاد یک پلت فرم معاملاتی دارایی دیجیتال مبتنی بر بلاک چین است.

در ماه آوریل، صرافی کریپتو جمینی گزارش داده بود که 28 درصد از جمعیت تخمینی 94 لک اسرائیل دارای دارایی های رمزنگاری شده هستند.

این توضیح می دهد که چرا دولت اسرائیل در حال تسریع کار تحقیقاتی پیرامون صنعت کریپتو است.

با قرار دادن رمزارزها تحت رژیم مالیاتی، اسرائیل می‌تواند تراکنش‌های رمزنگاری‌شده را که از داخل سرزمین‌هایش ایجاد می‌شود، پیگیری کند.

شرکت کریپتو اسرائیلی eToro اخیراً پلتفرم معاملات آپشن گتسبی را در تلاش برای گسترش حضور و خدمات خود در ایالات متحده خریداری کرده است. eToro که مقر آن در تل آویو اسرائیل است، در سال 2007 به عنوان یک شرکت فین‌تک شروع به کار کرد که با تکامل کسب‌وکارش، تمرکز خود را به حوزه کریپتو تغییر داد.

شیرا گرینبرگ، اقتصاددان ارشد اسرائیل گزارش مفصلی را ارائه کرده است که قوانین بالقوه ای را پیشنهاد می کند که ممکن است صنعت کریپتو را در این کشور غرب آسیا تنظیم کند.

هیاهو در مورد مقررات کریپتو در سراسر جهان تشدید شده است. اسرائیل آخرین کشوری است که به فهرست کشورهایی پیوسته است که به تلاش های خود در زمینه تنظیم بخش دارایی های دیجیتال سرعت بخشیده اند. وزارت دارایی اسرائیل اکنون در حال ارزیابی تهدیدات و چالش‌های مرتبط با صنعت بی‌ثبات است تا قوانین مناسبی را برای حفاظت از جامعه کریپتو اسرائیل تنظیم کند. دولت آنجا به دنبال مالیات بر کریپتوهای نگهداری شده توسط شهروندان خود در خارج از کشور، از جمله پیشنهادات دیگر است.

به زودی پس از آن، اسرائیل همچنین ممکن است کمیته ای را دریافت کند که به تنظیم تشکیلات و عملیات سازمان های غیرمتمرکز خودمختار (DAO) اختصاص دارد که بر روی بلاک چین ها ایجاد می شوند و نه سرورها، و ماهیت آنها را آزادتر، شفاف و مستقل تر می کند.

این پیشنهاد شامل اعطای اختیار به بانک اسرائیل برای نظارت بر تراکنش‌های دارایی‌های دیجیتال پایدار است.

در پست وبلاگ دولت اسرائیل آمده است: “ایجاد مکانیزمی که در قوانین برای انتقال نظارت به بانک اسرائیل بر دارایی های دیجیتالی که دارای ثبات یا اثر پولی قابل توجهی هستند، گنجانده شود.”

فعالیت‌ها در این بخش در اسرائیل دیر افزایش یافته است.