بانک انگلستان به دنبال طرح‌های کیف پول اثبات کار برای نگهداری CBDC است، دستورالعمل‌های فهرست شده

انتظار می‌رود که توسعه‌دهندگان کیف‌پول دیجیتال نمونه، بودجه خود را به 200000 پوند (تقریباً 2 کرور) محدود کنند.

BoE در حال حاضر روی مفهوم سازی CBDC خود کار می کند. بانک مرکزی از بازیگران فین‌تک خواسته است تا ایده‌های پیشنهادی خود را تا 23 دسامبر ارائه کنند. موارد ارسالی که انتخاب می‌شوند پنج ماه فرصت دارند تا کیف پول دیجیتال را در شرایط کاری آماده کنند تا مقامات مالی بریتانیا در مراحل بعدی بررسی شوند. گفت.

BoE خاطرنشان کرد: “هدف این پروژه ملموس تر کردن محصول CBDC برای ذینفعان داخلی و خارجی و کشف سفر کاربر نهایی به عنوان راهی برای تشدید الزامات عملکردی برای بانک و بخش خصوصی است.” .

بریتانیا در حال حاضر از نظر کار بر روی CBDC خود از کشورهای دیگر مانند هند و چین عقب است.

شرکت‌هایی که مجاز به شرکت در طرح BoE هستند باید روی جنبه‌های کلیدی تمرکز کنند، از جمله ایجاد یک برنامه تلفن همراه برای کیف پول، توسعه یک وب‌سایت سازگار قابل دسترسی از طریق مرورگر، و همچنین مدیریت یک سرور پشتیبان برای ذخیره تمام تراکنش‌ها. تاریخچه برای CBDC

استیبل کوین‌ها، مانند تتر و بایننس USD، دارایی‌های رمزنگاری هستند که به دارایی‌هایی مانند طلا یا ارزهای فیات متصل شده‌اند، بنابراین، حتی اگر بازار کریپتو رو به نزول باشد، همچنان می‌توانند به دلیل عملکرد دارایی زیربنایی خود، شاهد سودهایی باشند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

از سوی دیگر، بریتانیا هیچ جدول زمانی برای راه اندازی CBDC خود اعلام نکرده است. در همین حال، این کشور گام‌های مترقی برای به‌دست آوردن یک درک جامع از بخش دارایی‌های دیجیتال برداشته است.

BoE وارد همکاری با موسسه فناوری ماساچوست (MIT) شد تا یک پروژه تحقیقاتی یک ساله را انجام دهد و تعیین کند که چگونه دیجیتالی کردن پوند استرلینگ به یک CBDC می تواند برای اقتصاد بریتانیا تاثیرگذار باشد. یافته های این مطالعه تا مارس سال آینده منتشر خواهد شد.

پس از این تصمیم در آن زمان، تتر گفت که به زودی یک استیبل کوین متصل به پوند بریتانیا (GBP) منتشر خواهد کرد.

در ماه آوریل، انگلستان استیبل کوین ها را به عنوان یک روش رسمی پرداخت به رسمیت شناخت.

بانک مرکزی انگلستان (BoE) در حال بررسی آزمایش ارز دیجیتال بانک مرکزی خود (CBDC) با اولویت حفظ امنیت ارز دیجیتال ملی برای دارندگان است. بانک مرکزی اکنون به دنبال بازیگران صنعت است تا ایده‌های طراحی کیف پول دیجیتال «اثبات کار» را ارائه دهند که از دارایی‌های CBDC محافظت کند. کیف پول باید نشان دهد که CBDC می‌تواند روی آن بارگیری و تخلیه شود و همچنین می‌تواند پرداخت‌های روزانه را از طریق کد QR یا شناسه‌های حساب تسهیل کند. همچنین انتظار می رود که از طریق یک وب سایت پشتیبانی ارائه دهد.

در حالی که هند و چین در حال انجام آزمایش‌هایی بر روی CBDCهای مربوطه خود هستند، کشورهایی مانند جامائیکا و نیجریه قبلاً ارزهای دیجیتال ملی خود را عرضه کرده‌اند.