باگ مجوز چسباندن کلیپ بورد iOS 16 توسط مدیر اجرایی اپل تایید شد، هفته آینده برطرف شد: گزارش ها

کاربران اپل iOS 16 ظاهراً با مشکلی مواجه شده‌اند که وقتی می‌خواهند چیزی را در یک برنامه جای‌گذاری کنند، دائماً از آنها اجازه می‌خواهد. طبق گزارش ها، این شرکت مستقر در کوپرتینویی، درخواستی را در iOS 16 اضافه کرده است که زمانی که برنامه ای سعی می کند به کلیپ بورد دسترسی پیدا کند، از کاربران اجازه می خواهد که ممکن است اطلاعات حساس را ذخیره کند. با این حال، ظاهراً برخی از کاربران گزارش داده‌اند که آیفون آن‌ها هر بار که می‌خواهند متنی را از یک برنامه دیگر جای‌گذاری کنند، پاپ آپ مجوز را نشان می‌دهد. گزارش اخیر ادعا می کند که یکی از مدیران اپل در نهایت اذعان کرده است که این ویژگی قرار نیست به این شیوه عمل کند.




منبع

علاوه بر این، گزارش شده است که چندین دارنده آیفون 14 پرو شکایت کرده‌اند که هنگام تلاش برای بازیابی اطلاعات از iCloud یا انتقال داده‌ها از یک گوشی قدیمی آیفون، گوشی‌هایشان یخ می‌زند. گفته می شود که به روز رسانی آی او اس 16 آینده این خطا را نیز برطرف می کند. طبق گزارش ها، سخنگوی اپل شماره نسخه به روز رسانی آینده را فاش نکرد.

در یک توسعه مرتبط، وال استریت ژورنال گزارش داده است که سخنگوی اپل فاش کرده است که اپل هفته آینده به‌روزرسانی iOS 16 را برای رفع این باگ ارائه خواهد کرد. گفته می‌شود که این به‌روزرسانی همچنین شامل رفع خطاهایی است که ظاهراً باعث می‌شود دوربین‌های آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس هنگام استفاده با برنامه‌های شخص ثالث، لرزش داشته باشند و تصاویر تار را ثبت کنند.

طبق گزارش MacRumors، مدیر اجرایی اپل، ران هوانگ تایید کرده است که این درخواست برای رفتاری که دارد طراحی نشده است. طبق گزارش هانگ، اپل در آزمایش داخلی iOS 16 با این باگ مواجه نشده است.

اپل هفته گذشته آپدیت iOS 16.0.1 را برای سری آیفون 14 منتشر کرد. گفته می‌شود که این به‌روزرسانی برای مشکلاتی که بر فعال‌سازی و مهاجرت، زوم دوربین و احراز هویت برنامه‌ها تأثیر می‌گذارد، رفع می‌کند.