بایننس، سرمایه گذار مشترک ایلان ماسک، تیمی را برای کمک به توییتر با بلاک چین ایجاد کرد

توییتر زیر نظر جک دورسی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل سابق، که از طرفداران بیت کوین بوده، شروع به کشف راه هایی برای ترکیب فناوری بلاک چین کرده بود.

سخنگوی این شرکت روز جمعه گفت که بایننس، بزرگترین صرافی رمزنگاری جهان که 500 میلیون دلار برای خرید ایلان ماسک از توییتر سرمایه‌گذاری کرده است، در حال ایجاد تیمی برای کار بر روی چگونگی مفید بودن بلاک چین و رمزارز برای توییتر است. بایننس به‌عنوان یکی از سرمایه‌گذاران سهام ایلان ماسک برای تامین مالی قرارداد 44 میلیارد دلاری (نزدیک به 3,62,300 کرور) وی گفت که طرح‌ها و استراتژی‌هایی را طرح ریزی خواهد کرد که می‌تواند به ایلان ماسک در اجرای این پلتفرم کمک کند.


© تامسون رویترز 2022

حماسه تصاحب ماسک در توییتر روز پنجشنبه به پایان رسید، زمانی که قرارداد پس از ماه‌ها پیچ و خم در دادگاه و خارج از دادگاه به طور رسمی بسته شد و ماسک بلافاصله مدیران ارشد این شبکه اجتماعی را اخراج کرد.

تیم تازه تاسیس چگونگی ایجاد راه حل های زنجیره ای برای رسیدگی به مشکلات توییتر از جمله تکثیر حساب های ربات را بررسی خواهد کرد، مشکلی که ماسک بارها از آن شکایت کرده و تقریباً پیشنهاد خود را رد کرده است.

در نوامبر 2021، توییتر یک تیم رمزنگاری داخلی را برای ایجاد ویژگی هایی که شامل چنین فناوری هایی است راه اندازی کرد. این شرکت این امکان را برای مشترکین پولی توییتر ارائه کرد تا از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به عنوان عکس آواتار خود استفاده کنند.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ماسک در پیام‌های متنی با افراد معتمد که به‌عنوان بخشی از دعوای قضایی با توییتر منتشر شد، در مورد امکان قرار دادن توییتر در بلاک چین صحبت کرد، اگرچه بعداً به نظر می‌رسید که تصمیم گرفت چنین اقدامی کارساز نباشد.

مشخص نیست که سرمایه‌گذارانی مانند بایننس چقدر می‌توانند در آینده توییتر به عنوان یک سرمایه‌گذار اقلیت مشارکت فعال داشته باشند، زیرا ماسک هیئت مدیره و تصمیم‌گیری در توییتر اکنون خصوصی را کنترل می‌کند. بیشتر سرمایه‌گذاران او صندوق‌هایی مانند Sequoia Capital، Fidelity Management، Andreessen Horowitz و Brookfield هستند. Changpeng Zhao، مدیر اجرایی بایننس، معروف به CZ، یک کاربر فعال توییتر با بیش از ۷ میلیون دنبال کننده در این پلتفرم است.