بایننس با تشدید هک ها، راه حل ذخیره سازی سرد خارج از بورس بایننس را برای سرمایه گذاران کریپتو راه اندازی کرد.

بایننس در حال اتخاذ رویکردی صعودی برای تغییر تمرکز خدمات خود به سمت انبارهای سرد دارایی‌های کریپتو است. انبارهای سرد یا کیف پول ها به اینترنت متصل نیستند و به پایگاه های داده صرافی ها وابسته نیستند.

«امنیت اولویت اصلی نهادهاست. ما بخش زیادی از سال گذشته را صرف پالایش عملیات آن کردیم تا به مشتریانمان کمک کنیم نقدینگی دارایی‌هایشان را که در سردخانه ما نگهداری می‌شوند را باز کنند.»

از طریق Binance Mirror، موسسات مقدار مشخصی از موجودی دارایی خود را که در کیف پول واجد شرایط موجود است، راه حل ذخیره سازی سرد Binance Custody قفل می کنند و آن را با موجودی 1:1 در حساب Binance Exchange خود منعکس می کنند. دارایی‌های آن‌ها تا زمانی که موقعیت Mirror در صرافی Binance باز است، در کیف پول سرد جدا شده‌شان محفوظ می‌ماند، که می‌توان آن را در هر زمانی تسویه کرد.»

سال گذشته، صرافی کریپتو FTX پس از مواجهه با بحران نقدینگی به طرز چشمگیری سقوط کرد. سایر شرکت‌های ارزهای دیجیتال مانند سلسیوس و وویجر نیز پس از تحت تأثیر قرار گرفتن سخت در زمستان کریپتو، از تجارت خود پرده برداشتند.

بایننس، شرکت صرافی ارزهای دیجیتال، راه‌اندازی یک ذخیره‌سازی دارایی‌های رمزنگاری به نام «بایننس آینه» را با بازگشت سرمایه‌گذاران به این بخش اعلام کرده است. ارزش بازار جهانی کریپتو در سه هفته اول سال 2023 بهبود قابل توجهی را نشان داده است و از 800 میلیارد دلار (تقریباً 6545524 کرور) به ارزش فعلی آن 990 میلیارد دلار (تقریباً 8097818 کرور) رسیده است. با «Binance Mirror» که به طور خاص به سرمایه‌گذاران نهادی پاسخ می‌دهد، این شرکت یک راه‌حل ذخیره‌سازی رمزنگاری سرد خارج از بورس را برای سرمایه‌گذاران بزرگ ارائه می‌کند تا ترس آن‌ها در مورد از دست دادن منابع مالی خود در اثر هک یا بحران نقدینگی تا حد امکان کاهش یابد.

بایننس مجوزهای عملیاتی را در چندین بخش از جهان دریافت کرده است. در حال حاضر، مجوز فعالیت در هفت کشور عضو اتحادیه اروپا و همچنین در بخش هایی از امارات را دارد. این صرافی انتظار دارد سرمایه گذاران نهادی را از همه این مناطق جذب کند


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در گزارش اخیر، Glassnode اشاره کرده بود که حدود 5,50,000 بیت کوین به ارزش 9.2 میلیارد دلار (تقریبا 76760 کرور روپیه) در سال گذشته به سردخانه ها منتقل شده است.

چندین هکر و کلاهبردار نیز صرافی های رمزنگاری را برای تخلیه وجوه هدف قرار داده اند. فوربس با استناد به گزارش Chainalysis گفت که در سال گذشته بیش از 3 میلیارد دلار (تقریباً 31076 کرور) در 125 هک به سرقت رفته است. در میان این شرایط، افراد بیشتری شروع به انتقال نگهبانی دارایی‌های رمزنگاری خود به سردخانه‌ها کرده‌اند.