بایننس خرید صرافی توکوکریپتو اندونزی را اعلام کرد و حضور آسیایی را گسترش داد

ساکنان این کشورها از ژوئیه 2021 تا ژوئن 2022، 932 میلیارد دلار (تقریبا 75,09,170 کرور روپیه) در ارزش ارزهای دیجیتال تولید کردند.

این مبادله رابطه عمیق تری با قاره آسیا دارد. در سال 2017، بایننس با دفتر مرکزی خود در چین راه اندازی شد. بعداً، وقتی چین شروع به سفت کردن فعالیت‌های ارزهای دیجیتال کرد، این شرکت دفتر مرکزی خود را به جزایر کیمن منتقل کرد.

در آن زمان مشخص شد که پاکستان، هند و بنگلادش هر کدام بیش از 20 میلیارد دلار (تقریباً 161161 کرور) در بازارهای حواله از طریق تراکنش های رمزنگاری مشارکت داشته اند.

اندونزی شاهد رونق فعالیت های ارزهای دیجیتال است. یک نظرسنجی توسط Jakarta Post اخیراً نشان داد که 41 درصد اندونزیایی ها دارایی های رمزنگاری شده دارند.

بنا به گزارش ها، بایننس یودونو راویس را به عنوان مدیرعامل موقت توکوکریپتو منصوب کرده و در عین حال کای را به عنوان بخشی از هیئت مدیره خود حفظ کرده است. طبق این گزارش، در میان این انتقال، Tokocrypto درصد نامشخصی از کارکنان خود را کاهش داده است.

بایننس در حال استفاده از افت مداوم در بازار ارزهای دیجیتال است تا حضور خود را در بازارهای بین المللی تقویت کند. به عنوان بخشی از طرح توسعه آسیایی، صرافی ارز دیجیتال خرید صرافی توکوکریپتو اندونزی را به مبلغ نامشخصی تکمیل کرده است. بایننس تحت مدیریت Changpeng Zhao، دو سال پیش سرمایه گذاری در Tokocrypto را در سال 2020 آغاز کرده بود و این هفته، بزرگترین سهامدار صرافی ارزهای دیجیتال اندونزی شد. با این خرید، بایننس می تواند به صورت قانونی در اندونزی فعالیت کند.

Tokocrypto که در سپتامبر 2018 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در جاکارتا قرار دارد، قبلاً تأییدیه‌های لازم را از آژانس تنظیم مقررات معاملات آتی کالای اندونزی (BAPPEBTI) دارد.

بایننس در هند و پاکستان فعالیت می کند. این صرافی همچنین در ماه آگوست امسال با کسب مجوز اصولی برای ارائه خدمات رمزنگاری خود در قزاقستان، در بخش رمزنگاری قزاقستان جای خود را به ثبت رساند.

در همین حال، Chainalysis در گزارشی در سپتامبر اعلام کرد که منطقه ترکیبی آسیای مرکزی و جنوبی و اقیانوسیه (CSAO) به عنوان سومین بازار بزرگ ارزهای دیجیتال در سال جاری ظاهر شده است.

در ماه جولای، مسترکارت با مشارکت با ارائه‌دهنده دروازه ارزهای دیجیتال به نام Fasset، در بازار ارزهای دیجیتال اندونزی سر و صدا کرد. هدف از این مشارکت، توسعه مشترک راه‌حل‌های دیجیتال و تشدید پذیرش کریپتو در اندونزی برای کاهش موانع برای تامین مالی دیجیتال و ایجاد فرصت‌های بیشتر برای بهره‌مندی از استفاده از خدمات مالی نوظهور است.

Pang Xue Kai، بنیانگذار و مدیر عامل سابق صرافی اندونزیایی، در گزارش CNBC به نقل از Pang Xue Kai، موسس و مدیر عامل سابق صرافی اندونزی، گفت: «ما تصمیم گرفتیم که بهترین گام برای Tokocrypto در آینده، استفاده از قابلیت‌های Binance برای ایجاد یک پلت فرم معاملات فیزیکی بیشتر برای دارایی‌های کریپتو است.

هدف این صرافی تبدیل شدن به دارای مجوزترین شرکت رمزنگاری جهان است که قبلاً در ابوظبی و پورتوریکو در میان سایر مناطق تأیید شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع