با Rs. طرح شارژ پیش پرداخت 99 با دسترسی به داده های 200 مگابایتی راه اندازی شد


Vi (Vodafone Idea) یک طرح شارژ پیش‌پرداخت جدید و مقرون‌به‌صرفه برای کاربران هند ارائه کرده است. شرکت مخابرات یک روپیه را معرفی کرده است. طرح 99 که 200 مگابایت داده و زمان مکالمه را به ارزش روپیه ارائه می دهد. 99. بسته به گفته وی 28 روز اعتبار خواهد داشت. طرح شارژ جدید که عملاً به ارزان‌ترین طرح شارژ ماهانه Vi تبدیل شده است، امکان تماس نامحدود را ندارد و مشترکین به پیامک رایگان دسترسی نخواهند داشت. مشترکین همچنین نمی توانند از مزایای Vinge “Binge All Night” که داده های نامحدودی را بین ساعت 12 صبح تا 6 صبح بدون هزینه اضافی ارائه می دهد، استفاده کنند.

با Rs. 99 مزایای طرح شارژ پیش پرداخت

طبق وب سایت اپراتور مخابراتی، Vi Rs. طرح پیش پرداخت 99 با 200 مگابایت داده و زمان مکالمه به ارزش روپیه ارائه می شود. 99 به مدت 28 روز. این طرح تماس های محلی و ملی را با سرعت 2.5p/s ارائه می دهد. هیچ مزیت پیام کوتاه رایگان وجود ندارد و هزینه های استاندارد اعمال خواهد شد.

طرح های شارژ پیش پرداخت Vi با قیمت مشابه

Vi’s قیمتی مشابه روپیه دارد. طرح پیش پرداخت 98 با 200 مگابایت دیتا و تماس صوتی نامحدود ارائه می شود. این بسته برخلاف روپیه فقط 14 روز اعتبار دارد. 99 شارژ. هیچ مزیت پیامک رایگان وجود ندارد و پس از اتمام سهمیه داده، 50p/MB از کاربران شارژ می‌شود. مانند Rs. برنامه 99، Vi دسترسی نامحدود به داده های شبانه را به عنوان بخشی از مزایای Binge All Night از ساعت 12 صبح تا 6 صبح ارائه نمی دهد.

در همین حال، Vi Rs. طرح شارژ 129 همان مزایا را ارائه می دهد. تعرفه های پیش پرداخت 98 اما با 18 روز اعتبار ارائه می شود. کاربرانی که خواهان سهمیه داده بیشتر هستند، می‌توانند از طرح‌های پیش‌پرداخت با قیمت روپیه استفاده کنند. 149، روپیه 155 و روپیه 209. در حالی که روپیه. 149 و روپیه 155 طرح به ترتیب 1 گیگابایت داده برای 21 روز و 24 روز ارائه می دهند. طرح 209 4 گیگابایت داده با اعتبار 28 روز ارائه می دهد.

این طرح ها همچنین مزایای تماس و پیامک نامحدود را ارائه می دهند. کاربران همچنین می توانند 2 گیگابایت اطلاعات اضافی را با Rs دریافت کنند. طرح پیش پرداخت 209، در صورت شارژ مجدد از طریق برنامه Vi. اپراتور مخابراتی همچنین مزایایی مانند پرخوری در تمام شب، جابجایی داده های آخر هفته، و طرح های شارژ نامحدود دیتا دیلایت با Hero را به ارزش روپیه اعلام کرده است. 299 و بالاتر


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع