برنامه بتای واتس اپ بومی برای macOS اکنون در دسترس است: گزارش


واتس‌اپ، اپلیکیشن پیام‌رسانی فوری متعلق به متا، نسخه بتا برنامه بومی خود را برای macOS عرضه کرده است. این برنامه برای دانلود به صورت فایل dmg در وب سایت رسمی موجود است. طبق گزارش ها، برنامه بومی واتس اپ برای macOS با تمام ویژگی های موجود در برنامه WhatsApp برای iOS ارائه می شود. واتس‌اپ برای macOS در مک‌بوک‌های اپل با چیپست‌های M1، M1 Pro، M1 Max، M1 Ultra، M2، ‌M2‌ Pro و ‌M2‌ Max همراه با دیگر مک‌بوک‌های دارای macOS 11 Big Sur پشتیبانی می‌شود. مک های اینتل که از Mac Catalyst استفاده می کنند نیز از برنامه بومی پشتیبانی می کنند.

بر اساس گزارش WABetaInfo، نسخه بتا برنامه بومی واتس‌اپ برای macOS برای M1 Mac، مک‌های دارای macOS 11 Big Sur یا بالاتر و برخی دیگر از Macهای اینتل با Mac Catalyst راه‌اندازی شده است. این برنامه را می توان از وب سایت رسمی با فرمت dmg دانلود کرد. اگرچه WhatsApp برای macOS به دنبال یک نسخه بتا محدود اولیه برای مخاطبان بیشتری عرضه می شود، اما هنوز در مرحله بتا است و از این رو، برخی از ویژگی ها ممکن است به درستی کار نکنند.

در این گزارش به اشتراک گذاشته شده است که کاربرانی که می‌خواهند از نسخه بتای واتس‌اپ برای macOS استفاده کنند، می‌توانند به سادگی با اسکن کد QR در مک بوک خود، حساب کاربری را در اندروید یا آیفون خود پیوند دهند. این برنامه با تمام ویژگی های موجود در برنامه WhatsApp برای iOS ارائه می شود. ردیاب توسعه برنامه همچنین یک صفحه نمایش از برنامه جدید واتس اپ برای macOS را به اشتراک گذاشته است که نوار کناری برنامه را به نمایش می گذارد. این اپلیکیشن قابلیت کشیدن و رها کردن فایل ها را نیز دارد.

در این گزارش همچنین اشاره شد که برنامه بومی جدید ساخته شده با استفاده از Mac Catalyst بهینه شده است و مزیت سخت افزار مک را ارائه می دهد. علاوه بر این، برنامه شبیه یک برنامه مک سنتی به نظر می رسد و احساس می کند.

واتس اپ در آینده ویژگی های بیشتری را به برنامه macOS بومی خود اضافه می کند. در همین حال، برنامه پیام‌رسانی فوری از آزمایش‌کنندگان بتا نیز خواسته است تا نظرات خود را در مورد برنامه بومی جدید برای macOS به اشتراک بگذارند. می توانید با استفاده از دکمه اشکال موجود در قسمت پایین برنامه، بازخورد خود را به اشتراک بگذارید.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

گزارش ها: مدل پایه سامسونگ گلکسی S23 ارتقا روشنایی دریافت می کند، سری فقط با استفاده از SoC های اسنپدراگون ادامه می دهد

ویدیوی برگزیده روز

CES 2023: تلویزیون های شفاف و قابل خم شدن ال جی، لپ تاپ های فوق سبک و موارد دیگر





منبع