برنامه نتفلیکس برای آیفون با انیمیشن‌ها و هپتیک‌های اضافه شده رابط کاربری تازه‌سازی شده دریافت می‌کند: همه جزئیات


نتفلیکس از طریق به روز رسانی، رابط کاربری اصلاح شده ای را برای اپلیکیشن آیفون خود منتشر کرده است. به‌روزرسانی جدید که توسعه آن را در سال 2022 آغاز کرد، با انیمیشن‌ها و انتقال‌های جدید، ظاهر تازه‌ای به رابط کاربری اپلیکیشن می‌آورد و همه آن را روان جلوه می‌دهد. این به‌روزرسانی همچنین یک رابط کارت مانند با پس‌زمینه‌های منطبق را ارائه می‌کند که نتفلیکس از آن به عنوان «طرح‌بندی بیلبورد» یاد می‌کند. کاربرانی که می خواهند رابط کاربری جدید را بررسی کنند باید از طریق اپ استور به آخرین نسخه (15.14.0) برنامه نتفلیکس بروزرسانی کنند.

در حالی که این به‌روزرسانی در اپ استور در دسترس قرار گرفت، جانوم تریودی، طراح سابق رابط کاربری Netflix توضیح داد که چه چیزی در یک سری از تغییرات تغییر کرده است. توییت ها. این به روز رسانی اساساً یک کارت برجسته جدید در جلو و مرکز اضافه می کند که برای تبلیغ یک فیلم یا یک نمایش استفاده می شود. کارت بزرگ روی یک پس‌زمینه همسان رنگی قرار دارد که بر اساس آثار هنری روی جلد، رنگ‌ها را به سرعت انتخاب می‌کند. این کارت همچنین دارای یک افکت اختلاف منظر است که از شتاب سنج آیفون استفاده می کند زمانی که کاربر گوشی را چند درجه در هر زاویه بچرخاند. در بالا سمت چپ یک فیلتر جدید با دکمه‌های گرد و قرص‌شکل قرار دارد که فیلتر کردن محتوا بر اساس دسته‌ها را آسان‌تر می‌کند. منوی کشویی دسته‌ها همچنین دارای پس‌زمینه‌ای همسان با رنگ است. تعداد زیادی انیمیشن و انتقال جدید به رابط برنامه اضافه شده است که کارت های شناور در داخل و خارج از محل و انتقال و انیمیشن برای انتخابگر پروفایل نیز وجود دارد.

طبق توییت‌های Trivedi، تیم UI از سال 2022 روی این به‌روزرسانی کار می‌کند. هنوز جزئیاتی در مورد اینکه آیا این رابط اصلاح‌شده به گوشی‌های هوشمند اندرویدی راه پیدا می‌کند یا خیر، وجود ندارد. در حالی که 9to5Mac در مورد ورود یک رابط مشابه به Apple TV نیز اشاره کرده است، توییت منبع حذف شده است.

در اخبار اخیر، نتفلیکس اعلام کرد که حق پخش 18 فیلم جدید به زبان تامیل را به دست آورده است. این اکتساب زمانی انجام می شود که سرویس استریم بر روی محتوای زبان منطقه ای در برنامه خود تمرکز می کند. این فیلم‌ها در برنامه پس از انتشار در سینما در دسترس قرار خواهند گرفت. این فیلم ها به چندین زبان با دوبله و زیرنویس توسط نتفلیکس در دسترس خواهند بود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

مطالعه ایالات متحده نشان می دهد که آسام احتمالاً اولین ایالتی خواهد بود که تا سال 2025 به فروش 100 درصدی سه چرخ برقی دست می یابد.

ویدیوی برگزیده روز

Infinix Zero Ultra و Zero 20 First Impressions: کاملاً بارگذاری شده است





منبع