برنامه های تحصیلی در Metaverse برای اینکه بخشی از برنامه درسی دانشگاه توکیو باشد

گزارش های تحقیقاتی انتظار دارند تا سال 2024 فرصت بازار برای متاورس به 800 میلیارد دلار (تقریباً 5958719 کرور) برسد.

ماهشواری در سال 2021 از توییتر خارج شد و به توسعه یک پروژه امیدوارکننده Web3 – Invact Metaversity پرداخت. هدف از این پروژه ایجاد دانشگاهی در دنیای مجازی است که در آن دانشجویان از هند و سراسر جهان بتوانند برای دوره های آموزشی و آموزشی گرد هم آیند. توسعه دهندگان در حال حاضر به عنوان “پردیس از نیمکت” برای این پروژه منتقل شده اند.

دانشگاه توکیو، تودای، تصمیم گرفته است مجموعه ای از برنامه های مطالعاتی را در متاورس ارائه دهد. دروسی که توسط تودایی در دنیای مجازی معرفی می شود، برای دانش آموزان مقاطع دبیرستان و همچنین برای دانش آموزان در سطح دانشگاه در دسترس خواهد بود. تلاش Todai در فراجهان با هدف رسیدگی به کمبود مربیانی است که به ژاپن کمک می کنند تا تبدیل دیجیتال خود را به دنیای وب 3 انجام دهد. این پروژه توسط عمودی مهندسی Todai تنظیم خواهد شد.

در حال حاضر، امارات متحده عربی در حال آماده شدن برای راه اندازی اولین بیمارستان جهان در متاورس است، جایی که بیماران می توانند به عنوان آواتار برای مشاوره به آنجا مراجعه کنند. با راه اندازی این متاورس پزشکی، امارات به دنبال رونق گردشگری پزشکی در این کشور است.




منبع

مقامات دانشگاه توکیو به دنبال استخراج حداکثری از تجربه مطالعه متاورس هستند، تجربه ای که برای همه بدون توجه به جنسیت، سن یا محل سکونت آنها قابل دسترسی است.

در گفتگو با گجت 360، مانیش ماهشواری، رئیس سابق توییتر هند، فناوری متاورس را «راه حلی برای مبارزه با بحران آموزش در هند و سراسر جهان» نامیده بود.

نشریه ژاپنی آساهی در اخیراً اعلام کرد که در تلاش برای هماهنگ کردن دانش آموزان خود به ویژه دختران در فناوری های عصر جدید، تودای دوره هایی را در زمینه های هوش مصنوعی (AI)، آموزش کارآفرینی و همچنین فناوری ارتباطات نسل بعدی ارائه خواهد کرد. گزارش.

مفهوم ادغام آموزش با متاورس افکار کارآفرینانی را که به دنبال ایجاد فرورفتگی در فضای Web3 هستند، قلقلک داده است.

در اوایل این ماه، دانشکده علوم و فناوری دانشگاه علوم توکیو نیز میزبان رویدادی مبتنی بر واقعیت مجازی (VR) بود که در آن به بررسی متاورس و بخش فناوری پیشرفته پرداخت.