برنامه ChatGPT برای iOS اکنون در کشورهای بیشتری از جمله هند در دسترس است: همه جزئیات

OpenAI، شرکت تحقیقاتی هوش مصنوعی با حمایت غول فناوری مایکروسافت، چت بات ChatGPT را در نوامبر 2022 برای عموم منتشر کرد. در فوریه 2023، این شرکت اولین طرح اشتراک پولی خود را به نام ChatGPT Plus با خدمات ممتاز شامل زمان پاسخگویی سریعتر و اولویت راه اندازی کرد. دسترسی به ارتقاء و پیشرفت های آینده نسخه رایگان همچنان وجود دارد، اگرچه با تاخیر و محدودیت های دیگر.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

کاربران iOS می توانند از ویژگی تشخیص گفتار داخلی اپل برای دیکته متن یا استفاده از سیستم تشخیص گفتار منبع باز OpenAI Whisper استفاده کنند. در طول یک تعامل، هنگامی که کاربر دکمه ارسال را با پرس و جوها یا نظرات خود فشار می دهد، ربات چت درخواست را پردازش می کند و یک پاسخ تولید شده توسط هوش مصنوعی را ارائه می دهد. اطلاعات بیشتر یا پاسخ متفاوت را نیز می توان در برنامه درخواست کرد. از بلوک های کد پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد تا پاسخ ها را کپی و جایگذاری کنند.

ما امروز برنامه ChatGPT iOS را به بیش از 30 کشور دیگر گسترش دادیم! اکنون به کاربران در الجزایر، آرژانتین، آذربایجان، بولیوی، برزیل، کانادا، شیلی، کاستاریکا، اکوادور، استونی، غنا، هند، عراق، اسرائیل، ژاپن، اردن، قزاقستان، کویت، لبنان، لیتوانی خدمت می‌کند (🧵1/2)

– OpenAI (@OpenAI) 25 مه 2023

این برنامه به طور پیش فرض سابقه چت کاربران را برای آموزش مدل ذخیره می کند و همچنین به کاربران امکان می دهد به مکالمات قبلی روی دسکتاپ دسترسی داشته باشند. اشتراک‌گذاری داده‌ها با برنامه را می‌توان غیرفعال کرد، اما باعث می‌شود تاریخچه چت ذخیره‌نشده نیز ایجاد شود، که اساساً هر بار که کاربران وارد برنامه می‌شوند، یک صفحه تمیز ظاهر می‌شود.

برنامه ChatGPT برای iOS برای همه کاربران رایگان است و بدون وقفه در تبلیغات ارائه می شود. می توان فرض کرد که خدمات موجود در برنامه با خدمات ارائه شده توسط نسخه رایگان ChatGPT که در مرورگرها پشتیبانی می شود برابری می کند. با این حال، طرح‌بندی برنامه شبیه سرویس پیام‌رسان است و به کاربران این حس را می‌دهد که مانند هر برنامه پیام‌رسان دیگری با چت ربات هوش مصنوعی، «چت» دارند.

برای کاربرانی که اشتراک ChatGPT Plus دارند، ویژگی های پیشرفته GPT 4 از طریق این برنامه ChatGPT قابل دسترسی خواهد بود. هزینه اشتراک 20 دلار (تقریبا 1600 روپیه) در ماه است. در هند، OpenAI با Stripe برای پشتیبانی از دستورات الکترونیکی برای پرداخت‌های مکرر مطابق دستورالعمل‌های بانک مرکزی هند شریک شده است.

برنامه ChatGPT برای کاربران iOS به کشورهای بیشتری گسترش یافته است. در ابتدا، OpenAI، شرکت سازنده چت ربات هوش مصنوعی، این برنامه را تنها در ایالات متحده راه اندازی کرد. این شرکت این برنامه را در 18 می رونمایی کرد. آنها همچنین تأیید کردند که یک برنامه اندروید مشابه در دست ساخت است. روز پنجشنبه، OpenAI اعلام کرد که دسترسی اپلیکیشن iOS به 11 کشور دیگر گسترش یافته است. روز جمعه این فهرست به گونه ای افزایش یافت که کاربران iOS را در چندین کشور در خود جای دهد و مجموع آنها را به 45 کشور رساند.

طبق اعلام این شرکت تا 26 می، برنامه ChatGPT برای کاربران iOS اکنون در 45 کشور زیر در دسترس است – ایالات متحده، بریتانیا، هند، آلبانی، کرواسی، فرانسه، آلمان، ایرلند، جامائیکا، کره، نیوزلند. نیکاراگوئه، نیجریه، الجزایر، آرژانتین، آذربایجان، بولیوی، برزیل، کانادا، شیلی، کاستاریکا، اکوادور، استونی، غنا، عراق، اسرائیل، ژاپن، اردن، قزاقستان، کویت، لبنان، لیتوانی، موریتانی، موریس، مکزیک، مراکش، نامیبیا، نائورو، عمان، پاکستان، پرو، لهستان، قطر، اسلوونی، تونس و امارات متحده عربی.