برگه تاریخچه تماس دسکتاپ واتساپ در تست ویندوز مشاهده شد: گزارش


با توجه به جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط یک ردیاب ویژگی، WhatsApp Desktop به زودی می تواند یک تب جدید برای نمایش تاریخچه تماس ایجاد کند. یک برگه تماس جدید از WhatsApp در نوار کناری برنامه توسط برخی از آزمایش‌کنندگان بتا در پلتفرم پیام‌رسانی متا مشاهده شده است. تب تماس‌ها در نوار کناری دسک‌تاپ واتس‌اپ در حال حاضر برای کاربرانی که آخرین نسخه بتای برنامه را از فروشگاه مایکروسافت نصب کرده‌اند قابل دسترسی است. این شرکت اخیراً شروع به انتشار نظرسنجی WhatsApp برای کاربران اندروید و iOS کرده است.

طبق گزارش اخیر ردیاب ویژگی WABetaInfo، Whatsapp می‌تواند به زودی تب تاریخچه تماس جدیدی را در برنامه دسکتاپ دریافت کند. همانطور که قبلاً ذکر شد، برگه تماس‌ها از برنامه پیام‌رسانی اجتماعی متعلق به Meta در نوار کناری برنامه توسط چند آزمایش‌کننده مشاهده شده است که نسخه بتای WhatsApp Desktop را برای ویندوز 2.2246.4.0 از فروشگاه مایکروسافت به‌روزرسانی کرده‌اند.

متأسفانه، برگه تماس‌هایی که توسط راهنمایی‌کننده به اشتراک گذاشته شده است، تماس‌های اخیر را نشان نمی‌دهد و در حال حاضر مشخص نیست که آیا این برنامه تماس‌های برقرار شده از برنامه دسکتاپ یا چندین دستگاه را نشان می‌دهد. واتس اپ هنوز این ویژگی را اعلام نکرده است، که می تواند قبل از اینکه در نهایت برای همه کاربران در کانال پایدار ارائه شود، اصلاح یا بهبود یابد.

واتس اپ اخیرا ویژگی های جدیدی را در این اپلیکیشن منتشر کرده است. نظرسنجی واتس اپ هفته گذشته در اندروید و iOS منتشر شد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا نظرسنجی هایی را در گروه ایجاد کنند و امکان رای دادن را نیز دارند. فیسبوک مسنجر و تلگرام در حال حاضر به کاربران اجازه می دهند نظرسنجی های گروهی را اضافه کنند. ویژگی نظرسنجی واتس اپ با رمزگذاری سرتاسر محافظت می شود.

این اپلیکیشن پیام‌رسان اخیراً Polls را در کنار «Communities» راه‌اندازی کرده است، ویژگی‌ای که به کاربران اجازه می‌دهد گروه‌های جداگانه را زیر یک چتر برای سازماندهی مکالمات گروهی داشته باشند. علاوه بر آن، واتس‌اپ تماس ویدیویی با یک ضربه را برای حداکثر ۳۲ نفر نیز راه‌اندازی کرده و محدودیت شرکت‌کنندگان را برای گروه‌ها دو برابر کرده است. مانند سایر ویژگی‌های این برنامه، نظرسنجی‌های WhatsApp نیز با رمزگذاری سرتاسر محافظت می‌شوند، به این معنی که شرکت نمی‌تواند محتویات نظرسنجی‌های به اشتراک گذاشته شده در گروه‌ها را ببیند.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Spider-Man: Across the Spider-Verse با شش سبک هنری متمایز تایید شد

گوگل ممکن است از سیستم مدیریت عملکرد برای اخراج کارگران با عملکرد ضعیف در سال 2023 استفاده کند: گزارش

ویدیوی برگزیده روز

سریعترین چیپست کوالکام راه اندازی شد و بررسی ایربادهای WF-LS900N سونی





منبع