بلاک جک دورسی به شرکت ماینینگ کنیا Gridless کمک مالی می کند

شبکه جهانی ماینرهای رمزنگاری پس از ماه‌های اخیر که شاهد سقوط بازار کریپتو بودیم، شاهد سقوط بزرگی در عملیات و درآمدهای خود بودند. در یک تحول جدید، جک دورسی بودجه ای برای کمک به یک شرکت استخراج بیت کوین در آفریقای شرقی، Gridless، برای گسترش عملیات سبز خود اضافه کرده است. بلاک در کنار سرمایه گذار سرمایه گذاری خطرپذیر استیل مارک، دور تأمین مالی 2 میلیون دلاری (تقریباً 16 کرور روپیه) را رهبری کرد. از آنجایی که استخراج کریپتو تا حد زیادی یک فرآیند انرژی بر است، اغلب به دلیل پاک نبودن و سازگاری با محیط زیست مورد انتقاد قرار می گیرد.

طبق گزارش بلومبرگ، ماینرهای بیت کوین بیش از 1 میلیارد دلار (تقریباً 8200 کرور) در طی سقوط اخیر کریپتو از دست دادند.

Gridless نشان دهنده یک همسویی استراتژیک نزدیک با دیدگاه ما برای اطمینان از اینکه شبکه بیت کوین به طور فزاینده ای از انرژی پاک استفاده می کند، در ترکیب با مراکز محاسباتی بیت کوین در سراسر جهان. توماس تمپلتون، رهبر استخراج بیت کوین و کیف پول در بلاک، این کار می تواند از زیرساخت های توزیع شده در پشت اکوسیستم پولی بیت کوین پشتیبانی کند.

بر اساس گزارش شورای استخراج بیت کوین، با وجود نوسانات بازار، صنعت بین المللی استخراج بیت کوین استفاده از انرژی پایدار را در سه ماهه اول سال جاری 52.2 درصد افزایش داد.

در میان سایر مسائلی که بخش ماینینگ کریپتو را آزار می دهد، هزینه های برق در چندین بخش از جهان در زمان های اخیر افزایش یافته است و عملیات کاهش یافته است.

در میان احساسات بازار نزولی، بسیاری از بازیگران صنعت تلاش کرده‌اند با سرمایه‌گذاری در استخراج ارز دیجیتال از مزیت‌هایی بهره ببرند.

Gridless که بر روی شبکه های انرژی در مقیاس کوچک در بخش های روستایی آفریقا کار می کند، از انرژی های تجدید پذیر پشتیبانی می کند.

حاشیه سود ماینرهای کریپتو نیز پس از کاهش قیمت اکثر ارزهای دیجیتال کاهش یافت.

ایالت کنتاکی ایالات متحده نیز در حال بررسی دو قرارداد است، که پیشنهاد می‌کند برق را با نرخ‌های تخفیفی به استخراج‌کنندگان بیت‌کوین ارائه کند تا بررسی کند که آیا پرداخت یارانه به عملیات استخراج کریپتو هزینه‌های برق را برای ساکنان ایالت افزایش می‌دهد و باعث ناراحتی مالی آنها می‌شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع در ماه جولای، شرکت مدیریت دارایی‌های کریپتو Grayscale اعلام کرد که امیدوار است زیرساخت‌های شرکت‌های رمزنگاری را گسترش دهد.