بلاک چین آرگو متهم به گمراه کردن سرمایه گذاران IPO شد، با طرح دعوی قضایی

در دسامبر سال گذشته، Argo Blockchain فروش تاسیسات ماینینگ خود را که در شهرستان دیکنز تگزاس مستقر است به قیمت 65 میلیون دلار (تقریباً 540 کرور) اعلام کرد.

بلاک چین آرگو در زمان عرضه اولیه سهام خود حدود 105 میلیون دلار (تقریباً 856 کرور) به دست آورده بود. آرگو 7.5 میلیون توکن ADS منتشر کرده بود که هر توکن 15 دلار (تقریباً 1222 روپیه) قیمت داشت.

«اسناد پیشنهادی با سهل انگاری تهیه شده و در نتیجه حاوی اظهارات غیرواقعی از حقایق بااهمیت بوده یا از بیان سایر حقایق لازم برای گمراه نکردن اظهارات ارائه شده صرف نظر شده است و طبق قوانین و مقررات حاکم بر تهیه آنها تهیه نشده است.» بایگانی گفت.

شرکت معدن از وجوه حاصل از این فروش برای شروع و تکمیل بازپرداخت وام های معلق استفاده خواهد کرد.

بلاک چین آرگو هنوز در مورد این موضوع اظهار نظری نکرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در حالی که چندین شرکت مرتبط با کریپتو برای ورشکستگی یا اخراج کارکنان خود اقدام کردند، صنعت ماینینگ کریپتو نیز به شدت آسیب دید.

در هفت ماه گذشته، صنعت کریپتو جهانی بیش از 200 میلیارد دلار (تقریباً 1632270 کرور) به دلیل نوسانات بازار، ریسک پذیری کم در بین سرمایه گذاران، هک ها و همچنین سقوط پروژه های امیدوارکننده از دست داده است.

طبق گزارش بلومبرگ، ماینرهای بیت کوین بیش از 1 میلیارد دلار (تقریباً 8200 کرور) در طی سقوط اخیر کریپتو از دست دادند.

در حال حاضر، بازگشایی این پرونده برای هفته های آینده برنامه ریزی شده است.

در یک دادخواست، سرمایه‌گذاران اولیه بلاک چین Argo گفتند که توسعه‌دهندگان پشت این پلتفرم اطلاعات مهمی مانند مبارزه با افزایش هزینه‌های برق را از آنها پنهان کرده‌اند.

آرگو، بلاک چین غرق در بدهی، با یک دعوای دسته جمعی به دلیل گمراه کردن سرمایه گذاران در جریان عرضه اولیه عمومی (IPO) خود در سال 2021 مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. این دعوا در شرایطی است که قیمت سهام بلاک چین آرگو در روزهای اخیر 98 درصد کاهش یافته است. . در زمان عرضه اولیه سهام، آرگو سهام خود را به قیمت 15 دلار (تقریباً 1222 روپیه) عرضه کرده بود و اکنون قیمت آن 0.2 دلار (تقریباً 16 روپیه) است. این نشان دهنده کاهش 98 درصدی قیمت سهام آن است.