بلندگوی شخصی Poly Sync 20

می توانید از بلندگوی Poly برای به اشتراک گذاشتن صداها از اطراف یک اتاق در حین تماس استفاده کنید. همچنین یک شارژر باتری مفید برای انواع دستگاه های تلفن همراه است.

اگر به دنبال راه‌حلی برای دستگاه‌های تلفن همراه با صدای ضعیف هستید که به‌عنوان یک سیستم صوتی بهتر برای دستگاه‌های قابل حملی که معمولاً روی میز کار می‌کنند، کار کند، بلندگوی Poly Sync 20 را در نظر بگیرید.

در بیشتر موارد، دستگاه هنگام اتصال، فوراً روی بلندگوی Poly تنظیم می‌شود. در غیر این صورت، فقط باید کارت صدا یا دستگاه بلندگوی را که می خواستم به آن وصل شوم در تنظیمات سیستم کامپیوتر انتخاب کنم.

Poly Sync 20 می تواند تلفن هوشمند را از طریق USB شارژ کند (اعتبار تصویر: Poly)


باتری لیتیوم یون غیر قابل تعویض 3200 میلی آمپر ساعتی حدود چهار ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود تا 20 ساعت زمان مکالمه را فراهم کند.

سایر مشخصات قابل توجه

برای بسیاری از کاربران، Poly Sync 20 برتر از استفاده از هدست است، به خصوص در هنگام تماس های طولانی تلفن همراه. همچنین به کاربر کمک می‌کند هنگام شرکت در تماس‌های ویدیویی تجاری دیده نشود که روسری به سر دارد.

جدا از پوشش پارچه صورتی منحصر به فرد در قسمت بالایی نسخه محدود، دستگاه خاکستری رنگ استاندارد که در تصویر بالا نشان داده شده است ناامید نخواهد شد.

بلندگوی Poly Sync 20 می تواند برای شارژ گوشی هوشمند استفاده شود

کیفیت صدای چشمگیر گوش هایم را با صداهای پایه عمیق و صداهای سه گانه غوطه ور می کرد. برای تأیید اینکه گوش‌هایم مرا فریب نمی‌دهند، اغلب بین بلندگوهای کوچک لپ‌تاپ و بلندگوی متصل Poly کلیک می‌کردم. هر بار از ارتقای صدایی بیش از حد واضح که وقتی آن را بین دستگاه‌ها جابه‌جا می‌کردم تزلزل نمی‌خورد شگفت‌زده می‌شدم.

Poly دارای طراحی هوشمند، گزینه های اتصال متعدد و مجموعه ای از ویژگی های اضافی است. این دستگاه کوچک با ابعاد 1.3 x 3.7 x 7.2 اینچ، سبک وزن در 12.7 اونس است و دارای چندین ویژگی اضافی است که کارهای چندین دستگاه قابل حمل را در یک ابزار فوق العاده مفید جمع می کند.

در بالا سمت راست یک نماد تلفن روی دکمه وجود دارد که به تماس‌های تلفنی پاسخ می‌دهد (درخشش سبز) یا پایان می‌دهد (قرمز). در مرکز دکمه هایی برای کاهش صدا (-)، افزایش صدا (+)، و روشن/خاموش کردن میکروفون (نماد میکروفون با یک خط از میان آن) وجود دارد.

Poly راه حل های مدیریت دستگاه خرید جداگانه را برای استفاده سازمانی ارائه می دهد. اما من برای نیازهای اداری تک نفره خود بیش از یک تجربه رضایت بخش داشتم.

خط پایین

همراه با کیف حمل و بند می باشد. علاوه بر محافظت از بلندگو در برابر گرد و غبار و کثیفی در حین جابجایی آن، بدنه پارچه ای کاربرد محدودی دارد. هدف تسمه یک راز باقی مانده است.

برخی از آنها کافی بودند، هرچند به ندرت بیشتر از صدای بلند بودند. بنابراین، آزمایش بلندگوی هوشمند Poly یک رفتار غیرمنتظره بود.

وقتی از نوار صوتی عالی رایانه رومیزی دور می شوم، بیشتر وقتم را با بازتولید صدای پایین تر از تجهیزات قابل حمل خود می گذرانم. بنابراین، من در سفرهایم بلندگوهای قابل حمل بی شماری را تحمل کرده ام.

کابل USB Type-A 28 اینچی متصل به اندازه کافی طولانی است تا در صورت قرار گرفتن در نزدیکی، به پورت اتصال کامپیوتر میزبان برسد. درگاه USB دوم به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز از کابل طولانی‌تری یا سایر رابط‌ها برای ارتباط با دستگاه‌هایی مانند Chromebook استفاده کنید. اگر برای اتصال به کابل USB متصل شده نیاز ندارید، می توانید آن را در قسمت زیرین پایه بپیچید تا آن را پنهان کنید.

بلندگوی قابل حمل Poly چه در حال مکالمه تلفن همراه، چه تماس ویدیویی یا پخش فایل‌های صوتی یا انتخاب موسیقی بودم، صدایی عالی داشت.

مفید، طراحی هوشمند

برای اتصال بلندگوی چند منظوره قابل حمل به همه دستگاه هایم مشکلی نداشتم. اینها شامل رایانه های لپ تاپ دارای ویندوز، macOS و لینوکس و پیکربندی رایانه های رومیزی با اندازه کامل می شود.

در سمت راست بلندگو دکمه جفت کردن بلوتوث در سمت چپ، دومین پورت USB در وسط و دکمه روشن/خاموش روشن/خاموش در سمت راست قرار دارد. بلندگو زمان اتصال و قطع شدن آن به همه دستگاه ها را اعلام می کند.

کیفیت صدای فوق العاده

بلندگوی هوشمند بلوتوثی Poly Sync 20 Pink

پلی این بلندگو را با اجزای چشمگیر دیگری که خدماتی بهتر از حد انتظار را ارائه می دهند، پر کرده است:

  • بلوتوث 5.1، میکروفون های چندگانه که با پاسخ فرکانسی 100 هرتز تا 6.7 کیلوهرتز و محدوده پیکاپ تا هفت فوت، گوینده را ردیابی می کند.
  • صدای پویا علیرغم اندازه کوچک بلندگو (1.6 اینچ)، که حداکثر خروجی صوتی 86 دسی بل SPL را در 0.5 متر ارائه می دهد، تماس های کنفرانس را بدون درز و شفاف می کند.
  • مدارهای حذف نویز و کاهش اکو باعث بهبود عملکرد قابل توجهی نسبت به محصولات مشابه بلندگوهای قابل حمل می شوند.

بلندگوی هوشمند Poly Sync 20 Pink USB/Bluetooth (اعتبار تصویر: Poly)


بلندگوی Poly Sync 20 یک تغییر سرعت برای خط وب کم های Poly است (به بررسی وب کم Poly Studio P5 من مراجعه کنید) که با تمرکز شرکت بر نیازهای کارگران از راه دور و هیبریدی مطابقت دارد.

Poly Sync 20 با محبوب ترین پلتفرم های جلسات، از جمله Microsoft Teams، Zoom، Google Meet، Cisco، RingCentral و سایرین سازگار است.



منبع

واحدی که من آزمایش کردم نسخه صورتی محدود Poly Sync 20 است. دستگاه صورتی تمام ویژگی‌های مشابه پارچه و قاب خاکستری را دارد و به عنوان یک بلندگوی شخصی، یک بلندگوی موسیقی قابل حمل و یک شارژر تلفن هوشمند عمل می‌کند.

لبه بالایی جلو دارای پنج دکمه لمسی است که با نمادها مشخص شده اند. در سمت چپ تصویر یک موشک وجود دارد که دکمه برنامه نویسی را نشان می دهد. می‌توانید عملکردی که اغلب استفاده می‌شود مانند پخش/مکث موسیقی، شماره‌گیری مجدد آخرین شماره و دستیار صوتی را برنامه‌ریزی کنید.

به ازای هر واحد Pink Sync فروخته شده از 1 اکتبر 2022 تا 30 سپتامبر 2023، Poly 10 دلار به بنیاد ملی سرطان سینه کمک می کند. این یک انگیزه بزرگ برای فکر کردن به خرید این محصول است.

نسخه های خاکستری و صورتی در حال حاضر با قیمت 129.95 دلار فهرست شده اند. با این حال، بسته به پیشنهادات ویژه و ویژگی های اختیاری، هزینه ها از 89.95 دلار تا 149.95 دلار متغیر است.

ارتقاء صدا بدون مشکل