بند گردنی بلوتوث Noise Xtreme با بیش از 100 ساعت زمان پخش در هند راه اندازی شد: جزئیات

این یقه‌بندها در رنگ‌های بنفش پرفروغ، سبز خشمگین و تندر مشکی عرضه می‌شوند و می‌توانید آن را از وب‌سایت رسمی نویز، آمازون یا فلیپ‌کارت خریداری کنید.

مشخصات Noise Xtreme Bluetooth Neckband

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

مسابقات هکر DEF CON بهترین های جهان را در لاس وگاس گرد هم می آورد





منبع

Noise ادعا می کند که زمان پخش بیش از 100 ساعت با یک بار شارژ برای Noise Xtreme زمانی که با صدای 70 درصد پخش می شود و زمان آماده به کار تا 500 ساعت است. گردنبندها همچنین دارای ویژگی Instacharge هستند که گفته می شود تنها با 10 دقیقه شارژ 20 ساعت زمان پخش را ارائه می دهد. جدیدترین گردنبندهای شرکت هندی 30 گرم وزن دارند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

گردنبندهای Noise همچنین دارای ویژگی هایی مانند جفت شدن دوگانه هستند که به کاربران امکان می دهد با دو دستگاه جفت شوند و بین آنها سوئیچ کنند. Noise Xtreme از بلوتوث نسخه 5.2 پشتیبانی می کند و دارای استاندارد IPX5 مقاوم در برابر آب است.

نویز Xtreme بلوتوث گردنبند در هند راه اندازی شده است. گردنبندها با درایورهای 10 میلی‌متری عرضه می‌شوند و دارای فناوری Hyper Sync هستند که می‌تواند به‌محض جدا شدن هر دو هدفون، بند گردن را به‌طور خودکار به دستگاهی که اخیراً جفت شده است، متصل کند. Noise Xtreme همچنین دارای فناوری کاهش صدای محیطی (ESR) برای حذف اختلالات پس زمینه است. گردنبندها دارای سه گزینه رنگی هستند و دارای استاندارد IPX5 ضد آب هستند. این شرکت هندی مدعی است زمان پخش بیش از 100 ساعت برای گردنبندها است.

قیمت بند گردنی بلوتوث نویز اکستریم در هند

گردنبندهای بلوتوث Noise Xtreme با درایورهای 10 میلی متری و فناوری ESR برای حذف صداهای پس زمینه و افزایش کیفیت صدا ارائه می شوند. فناوری علامت تجاری Hyper Sync به محض جدا شدن هر دو هدفون، بند گردن را به طور خودکار به دستگاهی که اخیراً جفت شده است وصل می کند.

قیمت گردنبندهای بلوتوث Noise Xtreme با MRP روپیه است. 3999، اما در حال حاضر با قیمت روپیه به فروش می رسد. 1599. قیمت اولیه فقط تا پایان روز ادامه خواهد داشت.