بهترین شبیه ساز های اندروید برای کامپیوتر

هرچند که امولاتور گیم لوپ هم توانایی نصب فایل اندروید خارج از محیط شبیه ساز را هم دارد؛ اما برای نصب بازیها بهتر است که از خود استور امولاتور استفاده کنید تا با مشکلی مواجه نشوید. این شبیه ساز هم از یک نوار ابزار بهره میبرد که در سمت راست صفحه قرار دارد. نوار ابزار نوکس پلیر نیز مانند بلواستکس در سمت راست صفحه جای گرفته است؛ در این بخش میتوانید مواردی مانند ضبط ویدیو، چرخش صفحه، تنظیم صدا، استفاده از Gps و بسیاری از قابلیتهای دیگری را نیز مشاهده و در مواقع نیاز، از آنها استفاده کنید. همچنین امکانات دیگری مانند اسکرینشات، ضبط صفحهنمایش، Install Apk، تنظیمات صدا و تنظیمات اصلی بلواستکس را نیز میتوان در این بخش مشاهده کرد.Install Apk یکی از راههای نصب اپلیکیشن در BlueStacks محسوب میشود. در این قسمت با استفاده از سرورهای Nimo TV میتوانید بهطور زنده استریمهای بازیکنان دیگر را مشاهده یا خود شروع به پخش استریم کنید. احتمالا تاکنون با مشکلاتی مواجه شدهاید که جای خالی بعضی از نرمافزارهای موبایلی را در رایانهی خود احساس کنید. زیرا از لحظهای که با Andy کار میکنید، انگار درحال کارکردن با موبایل اندروید خود هستید و شاید چندان تفاوتی را هم احساس نکنید. البته درست مانند زمانیکه موبایل تازهای را خریداری میکنید یا دستگاه اندروید خود را به حالت کارخانه باز میگردانید، باید در شبیه ساز اندروید Andy هم از ابتدا شروع به نصب و راه اندازی نرمافزار اولیه کنید.

نوع رابط کاربری نیز یکی دیگر از مهمترین عوامل چند دستگی کاربران در میان شبیه ساز های مختلف است، که البته در بیشتر موارد به معنای بهتر یا بدتر بودن آنها نیست، بلکه به معنای تنوع خواستهها و سلیقههای کاربران است. این قابلیت میتواند یک امتیاز با ارزش برای بازیکنان محسوب شود؛ زیرا گاهی ممکن است که به هر دلیلی بعضی از بازیها کلیدهای درستی را برای بازیکن تعریف نکنند و از آن جایی که قابلیت ویرایش و شخصیسازی کیبورد در همهی شبیه سازها موجود نیست، بازیکن با یک مشکل جدی روبه رو میشود. هرچند که با توجه ماهیت کلی امولاتورها، طبیعی است که اگر در اجرای بعضی از نرمافزارها یا بازیها با مشکل مواجه شوید. در آخر باید گفت که LDPlayer بستری مناسب برای اجرای بازی های پرجزئیات و انواع نرمافزارهای اندروید در پی سی است. همچنین نباید توقع داشت که تمامی بازی های اندروید در این نرمافزارها نصب و اجرا شوند؛ بهخصوص آثاری که بهطور کامل نیاز به لمس صفحه و حسگرهای موبایل دارند. اینکه بهطور منصفانه در بازیهای آنلاین شرکت کنید یا ابزار شما از سیستم بازی پنهان شوند، به نوع شبیه سازی که انتخاب میکنید بستگی دارد. شبیه ساز اندروید Andy فاقد پیچیدگی و تنظیمات خاصی است و ابزار آن تنها در چند آیکون قرار گرفته شده در پایین صفحه، خلاصه میشود.

باتوجهبه بهروزرسانی سریع شبیه سازها در سایت اصلی، بهتر است شبیه ساز مورد نظر خود را از سایت رسمی دانلود کنید. بهترین سایت برای دانلود شبیه ساز اندروید کدام است؟ این به معنایی است که موس و کیبورد بازیکن مانند اتصال کنترلر به موبایل شناخته میشود و سیستم بازی نیز آن را تقلب تشخیص نخواهد داد. بااینحال توجه داشته باشید که بهدلیل قوانین حفظ برابری کاربرها، امکان ایجاد مشکلاتی برای حساب کاربری شما در بازی وجود دارد. NoxPlayer در ساختار کلی خود، شباهت زیادی به امولاتور BlueStacks دارد و سازوکار نسبتا مشابهی را ارائه میکند. زیرا گیم لوپ توسط شرکت تنسنت ساخته شده و بهطور رسمی از بازیهایی مانند پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل پشتیبانی میکند. یا حتی میتوانید از ابتدا مسیر دیگری را انتخاب کرده و هرچه لازم دارید را در مرورگر جستوجو و دانلود کنید.همانطور گفته شد، Andy از نظر ساختار دقیقا مانند یک موبایل اندروید است، پس طبیعی است که این امولاتور بهطور کامل از زبان فارسی پشتیبانی کند. دیگر قابلیتی که میتوان در NoxPlayer به آن شاره کرد، سرعت بالا در نصب و اجرای اپلیکیشنها است. اما باتوجهبه بعضی از ویژگیهای منحصربهفرد موبایل، چندان دور از انتظار نیست که شبیه سازها توانایی اجرای بعضی از اپلیکیشنها را نداشته باشند.

باتوجهبه آپدیتهای متعددی که بلواستکس در طی این مدت طولانی دریافت کرده است، باید گفت که در حال حاضر این امولاتور تبدیل به یکی از بهروزترین شبیه سازهای اندروید شده است. هرچند که بیشتر شیبه سازها از چنین قابلیتی بهره میبرند، اما روند دستیابی و پیدا کردن فایلها در بعضی موارد، تبدیل به پروسهای بسیار زمانبر میشود. امولاتور اندی بیشتر از هرچیزی، بسیار به کلمه ‘شبیه ساز’ وفادار بوده و این موضوع کاملا در رابط کاربری و ساختار کلی این نرمافزار مشهود است. نرمافزارهایی که ممکن است گاهی نسخههای پی سی آنها اصلا وجود نداشته باشند یا در صورت وجود، رایگان نباشند. شبیه ساز ال دی پلیر علاوهبر اپلیکیشن پلی استور، دارای استور مخصوص به خود با نام LD Store مجله خبری novinraya است. حتی میتوانید بهصورت جداگانه اپلیکیشن Nimo TV را از پلی استور دانلود و در موبایل خود نصب کنید تا در زمانهایی که به رایانه دسترسی ندارید، از تماشای استریمها محروم نشوید.