بهترین لپ تاپ پیشنهادی برای خرید بر اساس قیمت (سال 1401)

سلام اقا مرتضی سمامی من می خوام یک لپ تاپ دانشجویی بخرم ۲۵ میلیون بیشتر ندارم ایا لپ تاپ Ideapad 5 مناسب کارم است ؟ میزان بودجه تان برای خرید و همچین کار اصلی که میخواهید با لپ تاب تان انجام دهید مثل کارهای روزمره و وب گری، برنامه نویسی، بازی کردن، کارهای گرافیکی، کارهای دانشجویی و… لنوو مدل Ideapad 330 – E یک لپ تاپ با قیمت مناسب است که با توجه به سخت افزارش میتوانید از آن برای انجام کارهای روزانه، وب گردی، کار با نرم افزارهای سبک استفاده کنید. یکی ایسر مدل Aspire A315-55G-57JK Core i5 10210u 8GB 1TB هستش و یکی دیگه هم لنوو Ideapad L3 – 15IML05 – NPA با همون مشخصات هستش. لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل legion 5 15IMH05H با 16گیگابایت رم، سی پی یو core i7، گرافیک GeForce GTX 1660 Ti و قیمت حدود 35 میلیون تومان. یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان حال حاضر، لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V130- PCA است. اینکار به این خاطر است تا شما عزیزان بهترین و جدیدترین لپ تاپ ها را بتوانید در میان انبوهی از لپ تاپ ها انتخاب و خرید کنید. درسته کارت گرافیک مجزا نداره اما دقت کنید این لپ تاپ پردازنده M1 مجهز به گرافیک داخلی هفت هسته ای هست که در نوع خودش فوق العادس.

بطور کلی لپ تاپ های که معرفی میکنیم لپ تاپ خوب و بروزی هستند و براحتی چندین سال میتونید ازشون استفاده کنید، مک بوک که دیگه جای خودش رو داره. بنابراین با یک سیستم تقریبا معمولی که برای کارهای روزمره نیز عالی هست میتونید کارهاتون رو جلو ببرید. با توجه به قیمتش یعنی حدود 11.5 میلیون تومان، مشخصات تقریبا خوبی دارد. و با توجه تفاوت کارت گرافیک، سی پی یو، میزان رم و اندازه (15 و 17 اینج) و … و میتونه یک لپ تاپ مناسب با توجه به نیازتون باشه. سلام.بین دو لپ تاپ لنوو لژیون 5 با گرافیک 4 و رم 16 و هارد یک ترا با 256 ssd – ایسوز راگ استریکس gl512 با رم 16 و گرافیک 4 و هارد 512 ssd کدام راپیشنهاد میکنید؟ لنوو آیدیاپد 330 دارای پردازندهی مرکزی Celeron N4000 اینتل که نمیتوان انتظار فوق العاده زیادی در انجام بازی های و برنامه های سنگین داشت. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V130 دارای 8 گیگابایت رم است که به شما در اجرای راحت تر نرم افزارها کمک میکند. مدل دیگری به غیر از اینها تو این رنج قیمت مدنظرتون هست که حداقل گرافیک ۴ رو داشته باشه؟ من آدرس یک سایت رو میذارم که توش خیلی راحت تمام پردازنده ها مرکزی رو با امتیاز بنچمارک و رده بندی شون به صورت نمودار نشون داده.

این لپ تاپ ها میان محبوب ترین برندهای لپ تاپ از جمله ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی، مک بوک و… یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های اقتصادی مخصوص امور روزانه، لنوو Ideapad 330-NXB است. پس اگر قصد خرید یک لپ تاپ با برند ایسوس برای کارهای روزانه عادی را دارید این یکی از بهترین گزینه های با قیمت مناسب مجله خبری novinraya است. مستر نکست ی مقاله کامل در مورد لپ تاپ های زیر 15 میلیون تهیه کرده که میتونی اونجا بری و خودت هم بیشتر با 10 لپ تاپ برتر زیر 15 میلیون آشنا بشی و با کامنت گذاشتن نظر شخصیت که برای ما خیلی مهمه رو هم بنویسی. بین سری pavilion gaming اچ پی و سری tuf ایسوس کدامیک رو پیشنهاد مجله خبری novinraya میدید؟ یکیش همون HP Pavilion مدل 15-dk0056wm هستش که تنها بدیش مقدار کم حافظشه که میتونی ارتقاش بدی. چون در حال حاضر برند ها و تنوع لپ تاپ ها زیاده و خودم خیلی آشنایی با انواع لپ تاپ ندارم ممنون میشم راهنماییم کنین و مدل های که مدنظرتون هست رو بفرمایید. اگر گیمر هستید یا با ابزارهای مثل فتوشاپ سر و کار دارید و کارهای گرافیکی و سه بعدی انجام می دهید. و مطمینم نسل های جدید Core i5 از نسل های قدیمی Core i7 بهتر و روان تر کار می کنن.

همه چیز در این لپ تاپ برای انجام بازی با خیال راحت و لذت بخش برای شما فراهم شده است. همشون هم تقریبا میتونند انتظارات شما رو برآورده کنند. پس بهتره لپ تاپی انتخاب کنید که بتونه نیازهای شما رو حداقل تا چند سال برآورده کنه. البته باید دقت کنید که K571 سی پی یو نسل نهم و legion 5 سی پی بو نسل دهم داره. مثل تفاوت نسل 6 و 7 پردازنده ها که الان درکش میکنیم. بهترین لپ تاپ ها برای کار های گرافیکی و فتوشاپ پیشرفته در بودجه ی زیر ۴۰ میلیون چیست؟ این لپ تاپ برای کاربردهای عمومی و روزانه، مثل وب گردی، تماشای فیلم، گوش دادن موسیقی، آفیس، تایپ و مواردی از این دست گزینه بسیاری مناسبی است. حافظه 512 گیگابایتی از نوع SSD یا 1TB به همراه 128 گیگابایت SSD این سلیقه ای و بر اساس نیازتان هست. به هر حال اگر قصد خرید لپ تاپ استوک یا دست دوم رو داشتید حتما از فروشنده مهلت تست بگیرید. لپ تاپ برای گیم اگه بخرید قطعا کارهای مثل فیلم و عمومی رو هم به راحتی براتون انجام میده. این پردازنده به کمک 8 گیگ رم میتواند از عهده اجرای تقریبا همه نرم افزارهای معمولی براحتی بربیاد.