به‌روزرسانی بتای MIUI مبتنی بر اندروید 13 شیائومی 12، شیائومی 12 پرو اعلام شد: جزئیات

????خبر هیجان انگیز! MIUI بتا برای #اندروید13 در حال حاضر موجود است.؟؟؟؟#Xiaomi12 و #Xiaomi12Pro کاربرانی که علاقه مند هستند می توانند هم اکنون از طریق این لینک برای عضویت در موج اول اقدام کنند!
????لینک: https://t.co/bWXQMOGntq

شیائومی از عرضه نسخه بتا MIUI مبتنی بر اندروید 13 از طریق توییتر خبر داد. فقط کاربران شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو واجد شرایط درخواست برای پیوستن به موج اول به‌روزرسانی‌ها هستند. این شرکت فاش کرده است که در اولین موج به‌روزرسانی‌ها، تنها به 200 کاربر اجازه دسترسی به نسخه بتا داده خواهد شد.





منبع

علاوه بر این، شیائومی در یک پست انجمن اشاره کرد که آزمایش‌کنندگان بتا باید قبل از به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند خود، از اطلاعات مهم نسخه پشتیبان تهیه کنند. به گفته این شرکت، انتظار می‌رود که فرآیند به‌روزرسانی بیش از حد معمول طول بکشد و ممکن است دستگاه پس از به‌روزرسانی با مشکلاتی مانند گرمای بیش از حد و عملکرد مواجه شود.

شیائومی روز دوشنبه اعلام کرد که به‌روزرسانی بتای MIUI را برای اندروید 13 منتشر می‌کند. این نسخه بتا برای گوشی‌های شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو این شرکت در دسترس است. با این حال، غول فناوری چینی اعلام کرده است که در موج اول به‌روزرسانی‌ها، تنها به 200 کاربر اجازه دسترسی به نسخه بتای MIUI مبتنی بر اندروید 13 داده خواهد شد. شیائومی به کاربران هشدار داده است که فرآیند بروزرسانی ممکن است بیشتر از حد معمول طول بکشد. علاوه بر این، به گفته این شرکت، ممکن است گوشی هوشمند پس از به روز رسانی بیش از حد گرم شود یا با مشکلات عملکردی مواجه شود.

روز سه‌شنبه، ویوو همچنین یک به‌روزرسانی بتای مشابه اندروید 13 را به عنوان بخشی از برنامه پیش‌نمایش اندروید 13 خود در هند اعلام کرد. این شرکت از کاربران Vivo X80 Pro خواست تا برای دریافت به‌روزرسانی Funtouch OS 13 که در 23 آگوست عرضه می‌شود، ثبت‌نام کنند. زیرمجموعه Vivo iQoo همچنین اعلام کرد که دارندگان iQoo 9 Pro می‌توانند برای پیوستن به برنامه پیش‌نمایش Android 13 شرکت درخواست دهند.

به روز رسانی شیائومی 12 دارای نسخه سیستم عامل V13.0.4.0.TLCMIXM و به روز رسانی شیائومی 12 پرو دارای نسخه سیستم عامل V13.0.4.0.TLBMIXM است. هر دو به‌روزرسانی بتا MIUI بیش از 4 گیگابایت حجم دارند.

*لطفاً توجه داشته باشید که انجمن شیائومی در هند قابل دسترسی نیست. pic.twitter.com/qbvZE177US

— MIUI (@miuirom) 15 آگوست 2022