به‌روزرسانی بتا واتس‌اپ، پشتیبانی از «تصویر در تصویر» را در طول تماس‌های ویدیویی برای آزمایش‌کنندگان iOS اضافه می‌کند: گزارش

کاربران واتس‌اپ همچنین ویژگی «به خودتان پیام بدهید» برای ارسال یادآوری‌ها و یادداشت‌برداری، امکان اضافه کردن زیرنویس هنگام ارسال رسانه، و ویژگی یادداشت صوتی برای به‌روزرسانی وضعیت دریافت کردند.

این گزارش بیان می‌کند که ویژگی PIP روی iOS 16.1 یا بالاتر کار می‌کند و نسخه‌های قبلی با وجود سازگاری با به‌روزرسانی، هنوز پشتیبانی نمی‌شوند. WABetaInfo گفت: “توجه داشته باشید که حتی اگر این ویژگی با iOS 15 و نسخه های جدیدتر iOS سازگار باشد، ما هیچ مدرکی مبنی بر فعال بودن آن برای کاربران iOS 15 در حال حاضر نداریم.” این به روز رسانی باید به زودی برای پایگاه کاربران گسترده تر نیز در دسترس باشد.

تصویر واتساپ در حالت تصویر با حالت wabetainfo whatsapp pip تماس می گیرد

بر اساس گزارشی از ردیاب ویژگی WhatsApp WABetaInfo، کاربران منتخب بخشی از برنامه TestFlight بتا این ویژگی را به عنوان بخشی از به‌روزرسانی نسخه 22.24.0.79 در iOS دریافت خواهند کرد. یک صفحه نمایش در وب‌سایت، توانایی انجام چند کار با سایر برنامه‌ها را در طول تماس ویدیویی مداوم در واتس‌اپ نشان می‌دهد. پنجره تماس ویدیویی نیز می تواند به طور موقت پنهان شود. کاربرانی که این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند، می‌توانند با تلاش برای استفاده از برنامه دیگری در حین برقراری تماس ویدیویی، بررسی کنند که آیا این ویژگی را دریافت کرده‌اند.

تصویری از حالت تصویر در تصویر در حال عمل که توسط ردیاب ویژگی به اشتراک گذاشته شده است
اعتبار عکس: WABetaInfo

طبق گزارش‌ها، واتس‌اپ آزمایش توانایی استفاده از حالت «تصویر در تصویر» (PIP) در طول تماس‌های ویدیویی در iOS را آغاز کرده است. برنامه پیام رسانی متعلق به متا به توسعه ویژگی های جدید برای برنامه پیام رسان محبوب ادامه می دهد و به روزرسانی جدیدی را برای آزمایش کنندگان بتا خود در iOS ارائه می کند که این ویژگی را برای استفاده از سایر برنامه ها و انجام چند کار در هنگام تماس ویدیویی از طریق واتس اپ اضافه می کند. ردیاب ویژگی حالت «تصویر در تصویر» برای واتس‌اپ برای iOS جدید نیست – این حالت در حال حاضر هنگام پخش رسانه‌های به اشتراک گذاشته شده از وب‌سایت‌هایی مانند یوتیوب و فیس‌بوک از این ویژگی پشتیبانی می‌کند.

به‌روزرسانی جدید به نسخه بتا 22.24.0.79 به دنبال مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های WhatsApp در پلتفرم iOS است. اخیراً، آزمایش‌کنندگان بتای iOS ویژگی «جستجو براساس تاریخ» را دریافت کرده‌اند که به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های خاصی را براساس تاریخ در یک چت جستجو کنند و یک نماد تقویم را در گزینه جستجو اضافه کنند.

احتمالاً بزرگترین ویژگی اضافه شده اخیراً به برنامه در iOS و Android، نظرسنجی WhatsApp بود که به کاربران امکان می داد در چت های شخصی و گروهی نظرسنجی ایجاد کنند. این ویژگی در سرویس‌های پیام‌رسان رقیب مانند تلگرام نیز یافت می‌شود.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع