به‌روزرسانی تیم‌های مایکروسافت امکان مشاهده همزمان 49 ویدیو، برنامه‌ریزی پیام‌ها: همه جزئیات را اضافه می‌کند

کاربران Teams همچنین می‌توانند یک Teams Chat را با گروه‌های توزیع، گروه‌های امنیتی فعال شده از طریق ایمیل و گروه‌های Office 365 با حداکثر 250 عضو راه‌اندازی کنند. این پلتفرم همچنین نحوه مشاهده جستجوهای درون پیام‌ها را اصلاح کرده است. جستجوهای پیام چت به‌جای پیام‌های مرجع تک کلمه کلیدی به‌صورت مجزا، با کل رشته‌های پیام ارائه نمی‌شوند. به گفته مایکروسافت، پس از کلیک بر روی مورد نتیجه جستجو، تاریخچه چت گسترده نشان داده می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

اولین ویژگی جدید اعلام شده از طریق پست وبلاگ توسط مایکروسافت، امکان راه اندازی یک نظرسنجی فوری با یک کلیک در طول جلسه تیمز است. ارائه‌کنندگان می‌توانند با کلیک کردن روی دکمه‌های راه‌اندازی نظرسنجی فوری که در سمت راست پایین صفحه وجود دارند، سؤالات نظرسنجی گفتاری را راه‌اندازی کنند. کاربران می‌توانند از میان سه دکمه با پاسخ‌های باینری در نظرسنجی انتخاب کنند: بله یا خیر، شست بالا، شست پایین، و نماد قلب و دلشکسته. به گفته مایکروسافت، این سؤالات نیازی به آماده شدن از قبل ندارند – کاربران می توانند سؤال را با صدای بلند بیان کنند و سپس بر روی نماد تغییر پاسخ مربوطه کلیک کنند که به طور خودکار سؤال را فعال می کند.

پلتفرم کنفرانس ویدیویی از این پس به کاربران امکان زمان‌بندی و ارسال پیام را نیز می‌دهد. این ویژگی که مشابه آن چیزی است که در پلتفرم ایمیل این شرکت Outlook دیده می شود، به کاربران این امکان را می دهد که به صورت دستی تاریخ و ساعتی را برای ارسال پیام چت به کاربر گیرنده انتخاب کنند. با کلیک راست بر روی دکمه ارسال و انتخاب گزینه ارسال زمانبندی می توان به این ویژگی دسترسی داشت.

سومین ویژگی معرفی شده، امکان مشاهده حداکثر 49 ویدیو بر روی صفحه در یک جلسه در یک زمان واحد از طریق یک طرح شبکه 9×9 است که جایگزین شبکه 3×3 می شود که تنها امکان مشاهده 9 ویدیو را در یک زمان واحد فراهم می کند. این یک جهش قابل توجه در تعداد ویدیوهای همزمان است که می توان بدون نیاز به کلیک بر روی دکمه ای برای پیمایش به سایر جعبه های ویدیوی کاربر تماشا کرد. با این حال، به گفته این شرکت، تعداد واقعی ویدیوهایی که توسط کاربر مشاهده می‌شود به توانایی‌های سخت‌افزار یا دستگاه بستگی دارد.

مایکروسافت اخیراً ویژگی‌های جدیدی را به عنوان بخشی از به‌روزرسانی پلتفرم کنفرانس ویدیویی سازمانی خود، Microsoft Teams اعلام کرده است. به‌روزرسانی‌ها ویژگی‌های جدیدی را به ارمغان می‌آورند که شامل امکان مشاهده حداکثر 49 ویدیو بر روی صفحه به طور پیش‌فرض، زمان‌بندی پیام‌ها می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند نظرسنجی‌های فوری را راه‌اندازی کنند، و از کلید تازه اضافه‌شده فقط خوانده نشده استفاده کنند. مایکروسافت این اعلامیه را به عنوان بخشی از به روز رسانی خود برای نوامبر 2022 در یک پست وبلاگی با جزئیات هر یک از ویژگی های جدید معرفی شده اعلام کرد.

مایکروسافت همچنین رونویسی برای تماس‌های تیم‌های مایکروسافت در تماس‌های ۱:۱ و همچنین تماس‌های گروهی در اندروید را معرفی کرده است. این شرکت همچنین امکان پذیرفتن یا مسدود کردن دعوتنامه چت گروهی از یک کاربر مدیریت نشده را به عنوان یک لایه امنیتی اضافی برای کاربران معرفی کرده است.

ویژگی دومی که به تیم‌ها معرفی شده است، توانایی شرکت‌کنندگان در جلسات با شماره‌گیری، شماره‌گیری و تماس با من در شبکه‌های تلفن سوییچ عمومی (PSTN) برای پیوستن به اتاق‌های بریک‌آوت است. این کاربران همچنین می‌توانند با پایان یافتن جلسه اولیه، دوباره به جلسه اتاق اصلی بپیوندند. تماس‌های PSTN اکنون از یک صفحه بازگشایی خودکار مرورگر نیز پشتیبانی می‌کند که اطلاعات مربوطه از جمله داده‌های CRM، داده‌های پرونده و غیره را نمایش می‌دهد. این ویژگی باید توسط مدیران در مرکز مدیریت تیم‌ها فعال شود.

این پلتفرم همچنین دکمه جابجایی خوانده نشده را در فید فعالیت کاربران معرفی کرده است که پس از فعال شدن به کاربران اجازه می دهد فقط اعلان های پیام های چت را که خوانده نشده اند مشاهده کنند.

مایکروسافت ادعا می کند که Teams اولین پلت فرم ویدئو کنفرانس است که چنین ویژگی “نظرسنجی فوری با یک کلیک” را ارائه می دهد.